{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

Hvad gør man? (mishandling) {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Vi er nu en del der har set en ung fyr med en blandingshund, jeg mødte den som hvalp hvor den var totalt underkuet og turde ikke hilse på andre hunde OVERHOVEDET.... Dengang så jeg ham slå den, men tænkte ikke at det var på daglig basis...
Så nu, hvor den ca er mellem 10-16 mdr gammel er vi en del i området der har set ham slå, sparke, tryne den i jorden og hvad der ellers er.
Hunden er en blanding af noget ruhåret, evt labrador og noget med et lidt bredt hovede (kunne være labben..). Men den mangler pels RIGTIG mange steder og har en strid pels (min veninde har rørt den og sagde at det føles som at røre ved en gris), den har haft et voldsomt sår på hele næseryggen (hvor en anden veninde havde spurgt og ejer sagt at det var pga halti). Den er meget kontaktsøgende overfor fremmede nu og kommer bestemt ikke hen til ejer når han kalder..

En veninde har måtte fange hunde (hvilket var nemt), fordi den var på vej ud på en trafikkeret vej, efter ejer får fat i hunden smækker han den ned i fliserne og skælder den ud.

Vi ved mere eller mindre hvor han bor, da jeg kender en der bor i samme række.


Nu er det så sådan at jeg ville ringe til dyreværnet omkring dette, men skal man have beviser når vi er så mange der har set det? En af mine veninder tør ikke pga hun er bange for hvad han vil kunne finde på at gøre. Det er jeg ikke, er rimelig kold overfor sådan noget...
Dem jeg kender der har set ham være voldelig overfor den er ca 5 personer, hvis ikke flere.
Vil det være nok til at der kunne ske noget ved at kontakte dyreværnet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man? (mishandling)
Kommentér på:
Hvad gør man? (mishandling)

Annonce