Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i bilen i denne kulde ?
  • #1   7. okt 2011 Mener du inden den dør af kulde, eller hvad ?

• #2   7. okt 2011 Det kommer vel an på hunden, dens pels, hvad den er vant til og om den er tør. Jeg ville ikke have nogle problemer med at lade Lia være i bilen i nogle timer i det her vejr. Når vi kommer til midt om vinteren, så er det dog noget andet.

• #3   7. okt 2011 Længe - det er da slet ikke koldt for labrador

• #4   7. okt 2011 Min bjæfer kan være der så længe det skal være. Men ved ikke med en labrador der ikke har samme tykke pels

• #5   7. okt 2011 Mine kan godt finde på at lægge sig og sove ude i sneen når det er hvidt ud, så i øjeblikket kan de være ubegrænset i bilen hvis det kun var for temperaturen.

• #7   7. okt 2011 Vores race kan leve udenfor, så der er ingen grænser for kulde, og jeg mener da også at en labrador kan tåle en del. Hvis hunden er vant til udelivet og normalt ikke bærer tøj eller viser tegn på at fryse, så burde den sagtens kunne være i bilen i nogle timer. Sålænge den har et tæppe og vand, kan den nok være der længere tid også.

• #8   7. okt 2011 Martine
    Nej, jeg er ikke ude i noget eksperiment smiley

Bare for at høre jeres erfaring.

• #9   7. okt 2011 Bella - Så er jeg mere rolig smiley

Mine maller ligger tit i bilen i adskillige timer og der er ikke nogen af dem, der fryser endnu. Til vinter får den ene af dem - der desværre er udstyret med en pels så tynd som en boxers - et dækken på. Den anden holder fint varmen uden.

• #10   7. okt 2011 Rocco som har ekstrem tyk pels, og er lidt buttet så han kan sagtens sidde indtil han nu vil ud og luftes.
    Chelsy kan også sidde pænt længe, hvis hun har en trøje på + et tæppe.

Nu kender jeg ikke særlig meget til Labrador hunde, men er de ikke ret hårdføre? Så vil tro i nogle timer, inden den skal ud og luftes endnu engang - jeg lufter altid mine inden de skal være alene i bil/hus.

• #12   7. okt 2011 Det lyder til at jeg godt kan.

Hans bur står åben, så han har adgang til mere plads og vand. Han har tæpper i buret.

• #13   7. okt 2011 mine kan også sagtens være i bilen endnu, vi har dog en tempurtopmadras fra jysk der ligger dobbelt plus deres tæpper.

• #14   7. okt 2011 Håber at det er okay at jeg låner din tråd smiley

Asti er ofte med kæresten på arbejde både dag, aften og nat, da det er meningen at hun med tiden ska bruges som hans "kollega" som vagthund - der er tal om op mod 6-7 timer ad gangen.. Alt efter hvor han er på arbejde henne, ligger hun i bilen i alle timerne, og kommer kun ud lige inden han går fra hende, og inden de køre hjem igen..

Hun elsker at være med ude, og buret i bilen er et af de steder hun er allermest tryg- hun slapper af så snart hun kommer der ind :O)

Ska hun have et dækken her når vi går den kolde tid i møde??

• #16   7. okt 2011 *Michélle aka Fie *

Jeg synes hun skal have et dækken. Hvis hun har været ude og kommer ind i en kold bil og selv er varm, hjælper et dækken mod for hurtig nedkøling.

Jeg bruger det selv til min om vinteren - den unge af dem - den "gamle" vil ikke acceptere at få dækken på og splittede det i atomer da jeg forsøgte at give ham et på.

• #17   7. okt 2011 Martine - tak, det er rart med lidt personlig erfaring nu hvor jeg er vant til hunde uden underuld, og derfor let kunne tro at Asti ka klare hele verden ;O))

Vi må snart ud og have et dækken til hende, så hun stille og roligt ka vænne sig til det :O)

• #18   7. okt 2011 Nico, som er labrador, lå i bilen 4 timer i træk som hvalp, hver onsdag (træningsdag) fra slut oktober til januar. Han har altid hadet varmen og elsker kulden. Han ligger gerne ude i sneen i timevis og svømmer også i havet hele året rundt. Har oplevet ham fryse.
    Da han var hvalp havde han en dyne i buret, men den "gravede" han altid væk, så han kunne ligge direkte på den kolde bund i buret.

Men hvis ikke hunden er vant til kulden er det nok noget andet, men med de grader vi har nu, ville jeg slet ikke betænke mig ved at efterlade min egen i en bil.

• #19   7. okt 2011 hovsa. der skal selvfølgelig stå, at jeg ALDRIG har oplevet ham fryse smiley

• #20   7. okt 2011 MIchélle mine ville ikke kunne ligge så længe i bilen om vinteren heller ikke selvom de har dækken på det er simpelthen for koldt når vi når ned på minus grader.... prøv evt at undersøg om ikke man kan få en varmer til bilen som køre på eget batteri eller lign.

hvis du vælger at gøre det skal du ihvertfald sørge for hun ligger blødt og så har vi altså også købt lammeskind i IKEA som varmer OG hun skal have et ordentligt dækken på som er spændt på hende heletiden.

• #21   7. okt 2011 ODDS - www.Bullos.dk

Asti er en malinois - det er ikke bulleren, Michelle taler om lige her smiley

• #22   7. okt 2011 I marts var vi på hundefører-weekend. de fleste af hundene var med inde, men der var da også en del der sov i bilerne selvom det var frostvejr. Det klarede de da fint. Vores schæfer tog i hvert fald ikke skade.

Men Joy skulle med ind og sove, han har ikke underuld og fryser meget let.

• #23   7. okt 2011 Martine : arh det havde jeg ikke lige set smiley tak

• #24   7. okt 2011 ODDS - bare rolig, Hazel bliver hjemme hos mig og putter under dynen, mens Asti og Danni tager på arbejde ;O)

Jeg har det svært nok med at han har Asti med, så det ville slet ik gå hvis det var Hazel.. Hende ka jeg sgu ik undvære ;O)

Kommentér på:
Hund i bilen i denne kulde ?

Annonce