{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

blød gane hos FB ? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan give nogle råd vedr. den bløde gane hos FB. Vores laban på 6 mdr. "snorker" extremt voldsomt ind imellem, og det virker som om det generer ham rigtigt meget. Kan det være grundet hans bløde gane ? Jeg har prøvet at finde noget om det på nettet, men synes det er lidt svært at lokalisere. Har nogen af jer haft samme problem med jeres bullere og hvor gamle skal de være før man opererer dem for det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blød gane hos FB ?
  • #1   9. okt 2011 Det kan sagtens have noget og gøre med den bløde gane! Det er noget dumt noget smiley

Jeg har lige fået min Buffas opereret for hans bløde gane samt fået lavet hans næsebor større. Det har givet en tydelig forbedring både i hans humør og i hans aktivitet smiley han er blevet så glad og legesyg en hund.

Ang alder - der tror jeg ikke det betyder noget hvor gamle de er. Kender en der fik det lavet på hendes da hun var 8 måneder og nogle hvor de har været 3-4 år. Tror det har meget og gøre med hvor hurtigt det opdages og hvor meget det påvirker hunden.

• #2   9. okt 2011 Jeg tror de fleste dyrlæger helst vil vente til hunden ikke vokser mere.
    Husk at dårrlige luftveje er arvelige, så underret jeres opdrættere og brug ikke jeres hunde i avl :o)

Kommentér på:
blød gane hos FB ?

Annonce