5.831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hundesygeforsikring hos Alm. brand? Hundesygeforsikring hos Alm. brand?

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber nogen af jer kloge hoveder kan svare på smiley

Jeg står og skal til at tegne en hundesygeforsikring, og overvejer kraftigt at tegne den hos Alm. brand, men jeg har i forvejen hundeansvars- og udviddet ansvarsforsikring hos Tryg og jeg giver 492 årlig for disse to, hvilket jeg synes er en særdeles fin pris.
Så jeg vil gerne beholde denne forsikring hos Tryg, men så er spørgsmålet om jeg så godt kan nøjes med kun at tegne hundesygeforsikringen hos Alm. Brand, eller skal jeg have hele pakken hos Alm. Brand for at kunne få hundesygeforsikringen hos dem??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesygeforsikring hos Alm. brand?
  • #1   12. okt 2011 Du kan sagtens nøjes med at tegne hundeforsikringerne. Jeg har også kun tegnet mine der og har så alle mine øvrige hos Bauta.

• #2   12. okt 2011 Men det var da godt nok billigt hos Tryg. Hvordan har du kunne få dem så billigt? Hvordan kan det være at du vil skifte?

• #3   12. okt 2011 Du kan ikke kun tegne hundesygeforsikringen, du skal have den alm hundeansvar/udvidet tegnet der også og det 1500 og et el andet omkring de 50,- kr

• #4   12. okt 2011 Hov kan se at jeg har misforstået din tråd. Troede du mente om du kunne tegne syge og ansvars hos alm. brand uden at dine øvrige som ulykke og inbo skulle følge med.
    Mit svar er så derfor det samme som Anette.

• #5   12. okt 2011 Så forstår jeg bedre at prisen var så billig.

• #6   12. okt 2011 Ja oki så blev jeg da lidt klogere smiley

Ret øv egentligt ;(

• #7   12. okt 2011 Ja det er rigtig træls, at man er `tvunget` til at have sin hunds forsikringer samlet. jeg har mine hunde ansvarsforsikret i vores landbrugsforsikring, og vil gerne have en sygeforsikring, men vil gerne have den i et andet selskab, men nej det kan ikke lade sig gøre.

• #8   12. okt 2011 Det koster 1590,- det kan vidst ikke betale sig kun at tage alm ansvar med sygeforsikringen, da det (så vidt jeg husker) koster det samme som med udvidet.

• #9   12. okt 2011 Jeg kan ikke huske hvor meget det er vi giver... Men det er nok noget i retningen af 1500...
    Vi fik at vide af vores opdrætter, at alm. brand var det bedste vi kunne vælge... Hun siger de er rigtig gode... Så måske det er pengene værd at skifte smiley

• #10   12. okt 2011 Jeg har begge mine forsikret via alm brand: ansvar, udvidet ansvar + sygeforsikring. 1500 om året for hver...

Jeg er godt tilfreds med Alm brand, har aldrig haft nogen problemer med at få penge retur fra dem

• #11   12. okt 2011 Dækker TRYG hele hundens liv? Kan ikke finde noget om det i deres betingelser?
    Det gør Alm. Brand ihvertfald, og det er vigtigt i min verden!

• #12   13. okt 2011 Jeg har lige tegnet hos tryg idag, og i min police står der, at det dækker indtil hundes 10. leveår

• M & C B
    M & C B Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #13   13. maj 2013 Hundeforsikring – hold jer fra Alm. Brand. Vi har en hund på knap 2 år der har været i løbetid 5 gange. Efter hver løbetid blev hunden syg – opkast og dirre – hunden blev steriliseret MEN forsikringen vil ikke dække, da det går ind under falsk drægtighed. Hvis hunden var kommet til dyrlægen hver gang den blev dårlig dækkede forsikringen. Altså er det bedre at gennem 8-10 år at dække dyrlægeregninger på ca. 900 hver gang i stedet for en sterilisation. TJEK jeres forsikring for at ikke kommer i samme situation. Jeg mener at det tangerer dyremishandling at hunden skal være så syg at man må bære den til dyrlægen for behandling 2-3 gange årligt. Forsikringsselskabet til ikke engang kontakte dyrlæge for at få en forklaring.

• #14   13. maj 2013 Igen en gammel tråd smiley

• M & C B
    M & C B Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #15   14. maj 2013 Undskyld - det viste vi ikke

• #16   17. maj 2013 M & C B - Ja sådan er det.. det er jo en forebyggende operation der er foretaget, og det vil en sygeforsikring ikke dække.
    Det er ligesom hunde med dårlige analkirtler - Hver gang de driller og skal til dyrlægen dækker sygeforsikringen, men vælger man selv at få dem fjernet dækker de ikke.
    Så nogle ting må man selv betale, hvis det er fordi man vil skåne hunden for fremtidig smerte.. smiley

• #17   8. feb 2019 Min 7,5 år Bearded collie tæve blev sidste tirsdag aften akut opereret for livmoderbetændelse. Åh, den stakkel kunne ikke vente til næste dag, hun havde det SÅ skidt. Regningen lød til min store overraskelse på 18.200 kr. Jeg er noget spændt på, hvordan Alm. Brand forholder sig til den, da jeg ikke helt kan tyde forsikringsbetingelserne. Synes, at de er lidt tvetydige. Jeg må væbne mig med tålmodighed, da jeg skal påregne en behandlingstid på ca. 4 uger. Det er godt nok lang tid at vente. Er der nogen, der har erfaringer med dækning/ikke dækning af den type operation?

Kommentér på:
Hundesygeforsikring hos Alm. brand?

Annonce