1.735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Vedr. Hundesygeforsikring Vedr. Hundesygeforsikring

Jeg har været inde og læse i de forskellige forums vedr. Hundesygeforsikring hos alm. Brand..
Jeg har lige snakket med en konsulent derfra, hvor hun fortæller mig man ikke kan få forsikringen, med mindre man har andre forsikringer hos dem. Men ser hos flere af jer I kun har denne forsikring, ikke sandt??. Hvilken konsulent har I snakket med?.
Og deres pris på sygeforsikringen blev 3190 og så kom der hus og indbo oveni, da man ikke kunne oprette hundeforsikringen alene..?? Forstår det ikke..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. Hundesygeforsikring
  • #1   26. jun 2014 det er der nogen forsikringsselskaber der kører med - vi har dyrekassen.dk - det er en rigtig god forsikring vi betaler omkring 1800 om året og har en selvrisiko på mener 700 kr. - fordelen ved denne er at den gælder hele hundens levetid og ikke som hos mange andre til hunden er 10 år. kan kun anbefale den smiley

• #3   26. jun 2014 Jeg har Nykredit Ansvar og sygeforsikring
    Jeg giver 1100 kr om året pr hund Med en selvrisiko på 10% og en sumdækning 22300kr pr år
    Det dækker så ikke kejsersnit og kosmetiske orp.
    Kasteration/stirilation kun ved sygdom smiley

• #4   26. jun 2014 Helle Må jeg spørge hvorfor du giver mere end mig ? smiley

• #5   26. jun 2014 Vi har Agria - de er specielt målrettet dyreforsikringer. Prisen afhænger af race, medlemskaber og tilvalg

• #6   26. jun 2014 Alm. Brand har desværre ændret deres forsikringsbetingelser tidligere på året.

Vi har gennem efterhånden mange år haft vores hundeforsikringer inkl. sygeforsikring derinde og været rigtig glade både for dækningen og servicen.

Men for det første er deres dækning blevet ringere, de er gået fra 80% dækning til 60%, og så har de ændret, så man skal være helkunde hos dem.

Næste gang vi skal tegne ny forsikring på hund så bliver det Agria eller Dyrekassen.

• #7   26. jun 2014 Jeg har Agria, og giver ca 1600 om året. Har en selvrisiko på omkring 900 og sygeforsikringen dækker også medicin.

• #8   26. jun 2014 Vi har Dyrekassen, med en selvrisiko på 651 kr, og dækning på 27.369 kr. Vi giver 2.111 pr år, med ansvarsforsikring pr. hund. Og så er det jo netop dejligt, at den dækker hele hundens liv, for det er jo tit, når en hund bliver ældre at skavankerne kommer.

• #9   26. jun 2014 Jeg har tryg, giver 1350 pr hund, det er uanset race.
    fik et tilbud fra top danmark i går, de ville have 2550 for en irsk ulvehund smiley
    samtidig en liste så lang over alle de ting de ikke dækker, forbehold for dit og dat.
    tror bare jeg bliver hvor jeg er smiley

• #10   26. jun 2014 Der hvor I har hundesygeforsikringen (foruden jer i agria og dyrekassen) er det den eneste forsikring i har, hos selskabet??

• #11   26. jun 2014 Jeg har Alm. Brand og har kun hundenes forsikring der.

• #12   26. jun 2014 Jeg har alle mine forsikringer i Nykredit

• #14   26. jun 2014 De har lavet om i det for nyelig.
    Jeg har også mynte hos dem, som det eneste og til en anstændig og god pris og aftale. Men den fåes ikke mere - derfor bliver fremtidige hunde her tegnet i andre selskaber.
    Sådan kan man jo også vælge at sige nej tak til sine kunder på..

• #16   26. jun 2014 Helle det er min også Hvis ikke den lovpligtige går ind under gården smiley

• #17   26. jun 2014 Mange tak for alle jeres svar.. Tror jeg forsøger med dyrekassen.. ??

• #19   26. jun 2014 Helle jeg har lige haft ringet til Nykredit
    De 11ookr jeg skrev er KUN for sygeforsikring Ansvarsforsikringen ligger under mit landbrugs fors.
    Jeg fik også at vide at det kun dem ,som har andre forsikringer hos dem, som kan tegne sygeforsikring

• #20   26. jun 2014 Vi har forsikring i Agria, som vi er ved at tegne smiley Vi skal give omkring 3000kr om året for en sygeforsikring + ansvar. Vi betaler self for at de dækker 80% af regningerne, seniortillæg(da hun er over 6), medicintillæg, genoptræningstillæg og mener der er et mere jeg ikke kan huske smiley

• #22   26. jun 2014 Diva: Hvorfor skal I betale så meget?

Dyrekassen er den billigste i forhold til de goder man får, synes jeg.
    Jeg giver 2100 kr. årligt for Kia (ansvar og sygeforsikring) og lige under 1000 kr. årligt for Sadies (katten) sygeforsikring.

TS: Jeg kunne godt få min hund forsikret i det forsikringsselskab hvor jeg har hus, indbo, ansvar, ulykke og bil forsikret, men de ville ikke forsikre katten.

Så begge mine dyr er forsikret i Dyrekassen DK og har været det i årevis. Jeg er superglad for dette.

Du kan på 3 minutter oprette og betale en forsikring på deres hjemmeside :o)

• Inger H
    Inger H Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 76
    #23   26. jun 2014 Ja, min forsikring er i Alm Brand, hvor vi også har vore øvrige forsikringer, har ikke fået meddelelse om ændring af forsikringsbetingelser

• #24   26. jun 2014 Inger, der er heldigvis grænser for hvor meget de vil (og må) ændre på betingelserne i allerede tegnede forsikringer.

Vi holder godt fast på vores eksisterende forsikring i Alm. Brand, men må så tegne et andet sted næste gang.

• #25   26. jun 2014 Jeg har Dyrekassen DK.

• #26   26. jun 2014 Sanne: Det skal vi fordi Diva er over 6 år, så kommer der seniortillæg med smiley Og så har jeg valgt den høje forsikringssum inkl. en masse tillæg:)

• #27   26. jun 2014 Ja som nævnt har alm. Brand lavet om på deres betingelser, og så vidt jeg har hørt dækker de vidst ikke hundens levetid mere, men jeg er altså ikke helt sikker. Jeg har min ene hund forsikret der og giver omkring 1600 kr med ansvar, udvidet og sygeforsikring. Det er den eneste forsikring vi har hos dem. Skulle jeg have ny hund der skulle forsikres ville jeg vælge dyrekassen eller agria.

• #29   27. jun 2014 Jeg har Dyrekassens Hund Total Plus til omkring 2500 årligt.
    Den har alm. Plus udvidet ansvar, sygeforsikring der dækker 27.000 om året. SOS udland (Europa) dækker hvis jeg bliver syg når vi er udenlands og han skal på pension og transport hjem.
    Den dækker receptpligtigt medicin op til (mener det var) 2500 og så dækker den HD, AD og OCD.

Kommentér på:
Vedr. Hundesygeforsikring

Annonce