{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Rottweiler hvalp - ekstra vacc? {{forumTopicSubject}}

Så var Charlie til dyrlæge som 12 ugers for at få sit andet vacc. stik
(første vacc. stik som 8 ugers)

.. dyrlægen sagde så at hun ville råde mig til og vacc ham igen som 16 ugers da Rottweiler var særligt tilbøjelige til at få hvalpesyge - nogle som ved om de skal have 3 eller om i har nøjes med to?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler hvalp - ekstra vacc?
Kommentér på:
Rottweiler hvalp - ekstra vacc?

Annonce