{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Hundepasning {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det er ok at søge herinde, men ellers håber jeg at nogen giver mig besked!

Jeg har efterhånden søgt flere steder, uden held. Jeg er flyttet til Humlebæk og søger en hundelufter til min skønne labradortæve på 10 år. Det vil dreje sig om 2-3 gange om ugen ml kl 13 og 15, ca. 25 min. ad gangen. Det skal være en person på min. 14 år. Måske der findes en herinde, som har lyst og gerne vil tjene lidt - eller kender nogen som gør? Eller måske nogen af jer ved hvor jeg ellers kan søge?

Herudover leder jeg efter nogen som vil passe min hund når jeg er bortrejst i november. Det vil være i perioden 10. - 20. november. Mine forældre plejer at passe hende når jeg rejser, men denne gang har de inviteret hele familien på en rejse, så jeg må gå andre veje for at få hende passet. Et vennepar har før passet hende nogen dage, men de er hårdt ramt af bl.a. nyligt dødsfald i den nære familie, så de har rigeligt at tage sig af. Ingen af mine veninder kan/vil/har lyst til at passe hende. Så jeg er rimelig på bar bund og jeg synes det er synd at aflevere hende i en hundepension, når hun ikke har prøvet det før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepasning
  • #1   13. okt 2011 altså tænker at folk i den alder typisk er i skole på det tidspunkt... en pensionist der nyder at gå ture ville da være det bedste... vedkommende ville måske også nyde selskabet... som der tidligere har været omtalt herinde så er der nogle der nærmest har en deleordning med et ældre menneske til glæde for alle parter... Er der måske en lokal avis du kan sætte en annonce op i... eller et ældre center hvor man kan sætte en seddel op...

• #2   13. okt 2011 www.hundesitter.dk

er en super side... ved ikke om du har prøvet der... jeg brugte den da Elmo levede.. og jeg fandt 3 meget søde piger, som hjalp med ham, og de var til at stole på.

• #3   13. okt 2011 Kan hun med små hunde og børn?
    Jeg kan ikke gå tur med hende i hverdag med muligvis passe hende i november.

• #4   13. okt 2011 Vedr. nov så kunne jeg måske være en mulighed.. men ja jeg bor i Indre kbh.. på 4. sal.. det er måske lige hårdt nok for en ældre hund.

• #5   13. okt 2011 Hanne> Ja helt sikkert. Nu har jeg skrevet MIN 14 år, fordi jeg på en annonce fik henvendelser fra børn på 11-12 år, og det synes jeg ikke er gammelt nok. Det er vel ikke usandsynligt at skoleelever af og til har fri ved 14 tiden. Eller, ja jeg ved faktisk ikke hvordan det forholder sig i dag.

Louise> Jeg har allerede prøvet hundesitter, og ved at skrive på folks annoncer mht pasning, men ingen reaktion indtil videre.

Emma> Hvor gamle er børnene og hvordan er hundene? Min hund kan generelt godt med alle andre hunde, men hun er specielt forsigtig når det kommer til dominerende hunde og/eller små hunde som støjer meget. Der hvor hun er blevet passet før, har de en westi og det har fungeret fint.

Hvis nogen herinde kan tænke sig at passe Filippa i november, så skriv gerne på min mail sunetteg@hotmail.com så kan vi fortsætte dialogen via mail.

• #6   13. okt 2011 Min datter bliver 11 i november og en på 5. Begge er vokset op med hunde og ved hvordan man skal omgås dem smiley
    Cherie er meget forsigtig og skal lige have tid til at hilse. Hin er på ingen måder agresiv smiley

• #7   13. okt 2011 Har sendt en pb smiley

• #8   14. okt 2011 Vi har fra tid til anden privat pasning (inde i huset med vores egne hunde) hvis det har interesse er du velkommen til at skrive en pb...

• #9   14. okt 2011 ps. Vi bor i Gilleleje og har hverken børn eller mindre hunde...

Kommentér på:
Hundepasning

Annonce