Hundepasning {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om det er ok at søge herinde, men ellers håber jeg at nogen giver mig besked!
Jeg har efterhånden søgt flere steder, uden held. Jeg er flyttet til Humlebæk og søger en hundelufter til min skønne labradortæve på 10 år. Det vil dreje sig om 2-3 gange om ugen ml kl 13 og 15, ca. 25 min. ad gangen. Det skal være en person på min. 14 år. Måske der findes en herinde, som har lyst og gerne vil tjene lidt - eller kender nogen som gør? Eller måske nogen af jer ved hvor jeg ellers kan søge?
Herudover leder jeg efter nogen som vil passe min hund når jeg er bortrejst i november. Det vil være i perioden 10. - 20. november. Mine forældre plejer at passe hende når jeg rejser, men denne gang har de inviteret hele familien på en rejse, så jeg må gå andre veje for at få hende passet. Et vennepar har før passet hende nogen dage, men de er hårdt ramt af bl.a. nyligt dødsfald i den nære familie, så de har rigeligt at tage sig af. Ingen af mine veninder kan/vil/har lyst til at passe hende. Så jeg er rimelig på bar bund og jeg synes det er synd at aflevere hende i en hundepension, når hun ikke har prøvet det før.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.303
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
er en super side... ved ikke om du har prøvet der... jeg brugte den da Elmo levede.. og jeg fandt 3 meget søde piger, som hjalp med ham, og de var til at stole på.
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 428
Jeg kan ikke gå tur med hende i hverdag med muligvis passe hende i november.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Louise> Jeg har allerede prøvet hundesitter, og ved at skrive på folks annoncer mht pasning, men ingen reaktion indtil videre.
Emma> Hvor gamle er børnene og hvordan er hundene? Min hund kan generelt godt med alle andre hunde, men hun er specielt forsigtig når det kommer til dominerende hunde og/eller små hunde som støjer meget. Der hvor hun er blevet passet før, har de en westi og det har fungeret fint.
Hvis nogen herinde kan tænke sig at passe Filippa i november, så skriv gerne på min mail sunetteg@hotmail.com så kan vi fortsætte dialogen via mail.
jun 2011
Cherie er meget forsigtig og skal lige have tid til at hilse. Hin er på ingen måder agresiv
jun 2011
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
Hundepasning