4.442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kniber øjet sammen kniber øjet sammen

King går og kniber det ene øje lidt sammen, efter kan har været inde og rode i hækken. Jeg tror han måske har fået en gren i øjet. Vi skal en tur forbi dyrelægen, ville bare høre om nogen har prøvet det med deres hund. Jeg er selvfølgelig lidt bekymret, dog virker han ikke særlig påvirket af det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kniber øjet sammen
  • #1   17. okt 2011 Du må have dyrlægen til at kigge på det :o) øjne er ikke noget man skal begynde at rode med selv. Min tæve har haft ridser på hornhinden et par gange (hun er lidt klodset) øjendråber og så har hun været fin igen.

• #2   17. okt 2011 har ikke prøvet det me hund

men min hest har jeg prøvet med

jeg vaskede og øjet og hun blinkede selv så gik det væk:)

god bedring til din hunds øje:)

• #4   17. okt 2011 Tak for svar. Jeg kan overhovedet ingenting se i øjet udover, at det løber en lille smule så håber ikke det er så slemt.

• #5   17. okt 2011 ja, vore franske bulldog lola gjorde det samme... hun havde hul på hornhinden og blev opereret for et par uger siden.
    hun virkede ikke synderligt påvirket, men det viste sig faktisk at være et ret dybt hul. vi kunne ikke selv se det.
    så hvis jeg var dig ville jeg smutte til dyrlægen med det samme uden selv at forsøge mig med alt muligt mærkeligt i øjet der kan risikere at forværre det.

go´bedring smiley

• #6   17. okt 2011 Smut til dyrlæge og få det tjekket. De hælder en farvet væske i øjet og kan så se evt. sår. Det er noget, der kan gøres hurtigt og nemt, så det bør ikke koste alverden.
    Det er vigtigt at få tjekket, da hunden faktisk kan miste synes på øjet, hvis der er et ubehandlet sår på hornhinden.

• #7   17. okt 2011 ja lucky gjorde det på et tidspunkt , og der sad så en lille bitte split fra en gren inde i øjet , så han måtte lige syes inde i øjet øv øv , men det heldigvis nogenlunde den dag idag , man kan godt se at der lidt hvidt omkring , nok arvæv .

• #8   19. okt 2011 Nu har vi været forbi dyrelægen og hun kunne se en lille rift i øjet, så nu skal han ha' øjendråber i 7 dage. Herefter skal vi til kontrol, så håber vi det er væk.

Kommentér på:
kniber øjet sammen

Annonce