Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  medicin til hyperaktiv hund??
  • #1   17. okt 2011 Har haft god erfaring med NeVet mod stressudløst hyperaktivitet og kender flere der har god erfaring med dette :o)

• #2   17. okt 2011 Hvorfor mener du din hund har behov for dette?

• #4   17. okt 2011 Jeg har prøvet Nevet som Sanne taler om og det har været positivt. Jeg har også brugt DAP til stikkontakt og den har også været effektiv.

• #5   17. okt 2011 Hvad er det der gør du mener hunden er hyperaktiv, og ikke bare aktiv fordi den keder sig? ...

• #6   17. okt 2011 Jeg har brugt Zylkene i forbindelse med træning af angst for fyrværkeri, hvilket jeg synes havde en god effekt.

Det afhænger jo lidt af årsagen til at hunden er stresset og hvad du gør rent træningsmæssigt for at afhjælpe det??

• #7   17. okt 2011 jeg ville starte med at kigge på hvad de får af godbidder og foder. Og der næst tænker over om der er en grund til de reagere sådan.

• #8   17. okt 2011 Måske en masse aktiviteter ville hjælpe. Er det en af dine pudler? Det er jo yderst intligente hunde. Måske at lære den en masse ville stimulere den, så den ikke stressede så meget. De plejer være utrolig lærenemme og elsker at optræde. Bare lige en tanke. Er lidt modstander af medicin, hvis det kan undgås. Især når det ikke er pga sygdom

• #9   17. okt 2011 min lille skønne chihuahua kata er et ½ år i dag præcis...og da hun flyttede ind her d.3 juli tænkte jeg også...wow!! en knaldperle der springer rundt og aldrig slapper af i modsætning til mine andre 2. hun sov ik ved mig i starten og det var svært at knytte sig til hende for hun var så flyvsk og lå aldrig stille eller alene væk fra mig og de andre 2...men så faldt kata til og fandt sin plads i flokken og hun er så dejlig og elsker at ligge og sove hos en og hun er meget mere rolig og virker til at være i ballance med sig selv nu. jeg brugte tid på at lære hende at kende og nogen gange tog jeg hende op og gik rundt med mig så hun kunne mærke at jeg var rolig...i dag har jeg en fantastisk tøs som hver aften ligger sig tæt ind til mig som sover, slapper af og nyder at ligge med de 2 andre også.

Kommentér på:
medicin til hyperaktiv hund??

Annonce