{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Hundeallergi, hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens ..

Vi har købt en lille Coton De tulear som vi skal have med til familie træf, men har en i familien med allergi (Hmm om det er sandt eller hun er en hystade, ja spørg mig ikke, men respektere det) men hvor allergivenlig er en Coton egentlig? Kan allergikere tåle den? Har i haft oplevelser med kraftige allerikere som kunne tåle 'allergi venlige' hunde.. Hjælp ville jo gerne have hende med med i stedet for at hunden og kæreste skulle blive hjemme ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeallergi, hjælp?
  • #1   18. okt 2011 Den burde være allergivenlig

• #2   18. okt 2011 Det kommer an på hvilken slags allergi man har. Nogle kan slet ikke være i rum med hunde uanset race, mens andre godt kan. Min mor kan godt være sammen med Elli, så længe Elli ikke slikker på hende. Hvis Elli får slikket på hende bliver hun helt rød hvor hun har slikket og hendes øjne og næse begynder at klø.

• #3   18. okt 2011 ja det kommer halt an på den enelte - min veninde har kraftig allergi og er simpelthen nærmest ved at dø når hun er sammen med mine hunde - der er også allergivenlige som cotonen - man ja der er nogle som ikke kan tåle dem. men de aller aller fleste med allergi kan sagtens tåle minge hunde

• #4   18. okt 2011 Tillykke med hunden Mai & Mads R :o) Opretter I den ikke herinde så man kan se?
    Held og lykke mht. familie træffet ;o)

• #5   18. okt 2011 Der er allergikere der ikke tåler cotonen.. Det kommer meget an på hvad det er man er allergisk for, men rigtig mange kan tåle den.. Jeg ville dog ikke tage satset hvis i ikke er sikre på hun kan tåle jeres lille bomuldsklump..

• #6   18. okt 2011 Tak allesammen og I kan tro at den kommer herind samme dag som vi får den hjem .. smiley

• #8   19. okt 2011 Der er ikke noget der hedder en allergifri hund, længere er den bare ikke.
    At man så tåler nogle racer bedre end andre er en helt anden sag, man kan være allergisk for skæl og så gælder det alle hunde, er det pelsen så undgå en med underuld, men generelt, NEJ de findes ikke!!.

Vi har selv Shih tzu som siges at være allergihund, vi ville aldrig nogensinde sælge vores hvalpe med det stempel, det er ganske enkelt ikke korrekt.

• #9   19. okt 2011 Der var ikke nogen der snakkede om allergifri hunde.. der blev sagt allergivenlige.. Det er bestemt ikke det samme.. :))

• #10   19. okt 2011 det er blot et spørgsmål om ordvalg, allergivenlige kan alle hunde være, der er sågar nogle der tåler Schæfer men ikke Bomuldshunde.

Igen er det et spørgsmål om allergiformen.

Kommentér på:
Hundeallergi, hjælp?

Annonce