{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

hunde på internat.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en "dårlig" vane med absolut at skulle ind og kigge på rødovre dyreinternats hjemmeside, og se hvilke hunde der er der.
Der er en malamute blanding der hedder Ekko, som der bare har været der RIGTIG længe. Får så ondt af den stakkels hund, der har levet flere måneder på et internat.
Troede egentlig at de blev aflivet efter en vis periode?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde på internat....
  • #1   21. okt 2011 Jeg er ret sikker på, at Rødovre stadig har deres "no kill" politik. Så nej, jeg tror ikke den bliver aflivet.

• #3   21. okt 2011 Lige nøjagtig det internat ...

ja de andre har sagt det

• #4   21. okt 2011 hm, synes jeg egentlig er mærkeligt.
    Der er vel grænser for hvor længe man skal bruge penge, energi og tid på en hund der måske bare ikke KAN omplaceres?
    Skulle da tro en hund blev deprimeret, efterhånden som den indså at det bare var dens liv at bo i et gitterbur uden nogen familie, og med en masse uro omkring den.

• #6   21. okt 2011 Min kollega har overtaget en hund, der havde været på internat i 11 mdr.. Det var godt nok ikke optimalt!

• #7   21. okt 2011 Jeg var derude for at købe foder en dag. Deres adfærdsbehandler havde så en samtale i rummet ved siden af, med en der gerne ville adoptere Ekko. Denne person var ikke helt normalt(jeg ved ikke hvad personen fejlede, og skal heller ikke kunne udtale mig om det) og havde en sagsbehandler/støtteperson/hjælper eller hvad det nu hedder med. Han har så åbenbart ikke fået lov til at adoptere den. Jeg tror nu at trods de mange dårlige rygter, så gør de noget for at finde de rigtige hjem til hundene derude.

• #8   21. okt 2011 Jeg tror også på at de gør meget for at finde det helt rigtige hjem, og tager hatten af for deres arbejde.
    Det var overhovedet ikke ment som en kritik mod dem, mere det at hvor længe skal en hund stå?

• #9   21. okt 2011 Jeg synes, det er synd at have en hund gående i flere år på et internat, fordi der ikke er nogen, der kan tilbyde den et godt hjem...

Jeg er faktisk overrasket over, at der ikke er en øvre tidsramme.

• #10   21. okt 2011 Jeg ved at Rødovre prøver på at få hunde i pleje hos familier indtil de kan få et hjem. Især hunde som ikke trives på internatet.

• #11   21. okt 2011 Jeg blevet markeret i armen af en hund derude da jeg var i praktik, den var ikke blevet luftet i nogle dage, næste dag bider den hul i en. hva jeg har hørt er den kommet ud til en travl familie med små børn...

Mange af de ansatte dengang elskede muskelhunde og gør det nok stadig og sgu ikke undre mig om de stadig formidler dem.

men Stakkels Ekko, rødovre dyreinternat elsker dyr, men synes hundende og kattene får for lidt kontakt i hverdagen.

• #12   21. okt 2011 Jeg tør ikke hund derfra igen. Ikke sådan som de løj om Bold :o(

Virkelig ærgerligt, for ville gerne arbejde frivilligt på internat, men det er det eneste der ligger tæt nok på hvor jeg bor, til jeg ville kunne =) Men jeg har ikke lyst til at støtte dem, efter den behandling de gav min lille Bold.

• #14   11. nov 2011 Nu er han fiorsvundet derindefra? Ekko altså. Og står heller ikke som adopteret, så jeg vil næsten tro at de hr valgt at aflive ham? Det samme skete med en schæfer han for et stykke tid siden, som vi var interesset i, men som ikke var aktuel da vi først kom ud og så ham....

Kommentér på:
hunde på internat....

Annonce