{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Er bare så lykkelig..... {{forumTopicSubject}}

over min lille Grand Danois, Ludvig. Han er det skønneste og blideste væsen, man kan tænke sig....og jeg føler det der helt specielle tilhørsforhold til ham. Det er så svært at forklare, men det er vel nærmest som en slags forelskelse....fnis:-)
Han er en mors hund, der elsker at putte og nusse...at ligge i ske eller snorke højlydt med alle fire ben lige i vejret.
Fååårk, hvor er han bare dejlig....suk:-))

Skulle bare lige dele denne helt nye følelse for et andet levende væsen.

Er der andre, der har det lige sådan med deres hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare så lykkelig.....
  • #1   24. okt 2011 sådan har vi det vel alle med vores hunde.... skønne på hver deres måde..... ikke to der er ens og gudskelov for det

  • #2   24. okt 2011 Han lyder virkelig som en darling smiley Og smuk er han ad også *G*

    Jaaa jeg må sige jeg nok også er lidt faldet for min pølse - Mest fordi vi har været Super meget igennem på det 2 1/2 år jeg har haft hende , og hun bliver VED med at udfordre mig som menneske og hundeejer, og hun bliver VED med at overraske mig i alle retninger - Og det elsker jeg smiley

    Lå forleden og fik den grusomme tanke "hvad nu hvis hun ikke var her mere" - også var jeg skisme ved at tude bare ved tanken - Måtte lige ryge en smøg, ae min hund og tænke på blomster for at sove der *G*


  • #3   24. okt 2011 Kender det også . Elsker min hund !!

  • #4   25. okt 2011 Kender det helt bestemt også, der er ikke noget bedre end at sove med en træt pelsklump i armene. :o) Silje er bare den bedste, elsker hende.

Kommentér på:
Er bare så lykkelig.....

Annonce