{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Er bare så glad!!!! {{forumTopicSubject}}

I 2010 havde jeg et kuld hvalpe, hvor en af dem desværre blev solgt til det forkerte hjem.
På deres 1års dag ringer jeg og ønsker tillykke med fødselsdagen og året efter ringer ejeren til mig. Der spørger hun om jeg skal have hvalpe igen, for de vil godt have en mere.
Bare et halvt år efter er han så til salg på G&G. Jeg har ikke mulighed for at tage ham hjem, så mister al kontakt og ved ikke hvor han kommer hen.

Men i aftes finder jeg ham igen.
Ny ejer har af en eller anden grund skrevet mig på som medejer, så via Hundeweb kan jeg se navn og adresse. Og finder så ejer på FB. Jubii...
Og de vil da meget gerne have kontakt og kigge forbi en dag de alligevel skal den her vej. Hvor heldig kan man da lige være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare så glad!!!!
  • #1   19. mar 2014 Nej Lotte blev du ikke efter den forspørgsel efter en hvalp mærkelig ved at se den sat til salg Puh men forstår godt du er glad for hvis den har fået et godt hjem smiley

  • #2   19. mar 2014 Det føltes meget underligt.
    Det ene øjeblik vil de have en mere, for så ikke at have tid til en enkelt pga rejser.

    Også en af grundene til at jeg holder lidt igen med at lave et kuld mere. Nåh ja, og så problemet med at finde en hanhund der opfylder alle mine krav


  • #3   19. mar 2014 Det er også det værste jeg syntes tit man læser om at folk skal af med deres hund på grund af det ene og det andet Der er mange der ikke tænker sig om inden de køber hund det er jo et levende væsen man ikke bare kan kaste rundt med

  • #5   19. mar 2014 Ej hvor dejligt smiley

  • #7   19. mar 2014 jeg ville godt nok syntes det var temlig mærkeligt hvis en jeg havde købt hund af ringede på dens fødselsdag og ønskede tillykke., det lyder ikke som om i har haft den vilde kontakt i forvejen smiley

    men dejligt du fandt den da


  • #8   20. mar 2014 Steffen C
    Hvad er der underligt i at benytte fødselsdagen som anledning til at ringe og høre om alt stadig går godt? Jeg ville da selv synes det var hyggeligt med sådan en fødsesdagshilsen.
    Faktisk blev alle glade for det og fortalte hvilken fantastisk hund de havde.

    Den nye ejer er også glad for nu at have fået muligheden for lidt hvalpebilleder og at kunne finde søskende.


Kommentér på:
Er bare så glad!!!!

Annonce