{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Lav bedømmelse ved hunde pga. for meget tekst??? {{forumTopicSubject}}

Ja nu har cleo så fået sin første Lave stemme. Først uden kommentar og da jeg spurgte hvorfor hun fik det fik jeg svaret at der er for meget tekst inde ved hende og at jeg har skrevet for mange at de trick, signaler og kommandoer ned hun kan.

Jeg synes selv det er dejligt at teksten ved hunden er lidt mere personligt end bare nogle enkelte ord - så ligner alle profiler lidt hinanden. Og jeg synes faktisk jeg har brugt lang tid påa t få taget gode billeder og skrive tekst til hende - men er det bare mig som synes det eller er hendes profil og tekst dårlig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav bedømmelse ved hunde pga. for meget tekst???
  • #1   25. okt 2011 Jeg synes, det er nogle super fine billeder, du har fået taget smiley

    Du har godt nok meget tekst og jeg tabte lidt overblikket, men du har gjort meget ud af prøve at beskrive hende og hendes særheder smiley Jeg ville ikke selv stemme ned for det, bare skimme ned igennem eller hoppe videre smiley


  • #2   25. okt 2011 Synes nu den er rigtig fin cleos profil.
    rigtig gode billeder og fin tekst. hvis man ikke vil læse alt dette, så kan man jo bare skimt det igennem hurtigt og nu har du jo opdelt det mgt til venner, træning osv smiley så synes det er fint, så kan folk jo læse de punkter de har lyst til..
    men en lav forstår jeg nu ikke :o)
    Hun fik lige en høj fra Pablo smiley


  • #3   25. okt 2011 dette er jo et galleri og så er der focus på billederne, og det er dem der bør bedømmes.
    Vil man bedømme tekst, bør man logge på en side med noveller.....


  • #4   25. okt 2011 tak skal I have - ved godt det "bare" er en bedømmelse som egentlig ikke betyder noget - men det er jo alligevel noget jeg har brugt tid og energi på - fx at tage billeder som er gode osv.
    Jeg synes selv det er dejligt når man ser hundenes profiler her inde at der ikke bare stå 4-5ord ved hver synes tit man ser en beskrivel noget i retning af "sød, legesyg, glad og elsker sin ejer" hvor jeg nogen gange sidder og tænker ja det er da rigtigt nok men også en beskrivelse som kunne passe på 90% af alle hunde og egentlig slet ikke siger ngoet om hunden.
    Men ja jeg tænkte også jeg ville dele teksten op med overskrifter så kunne man bare hoppe over hvor man ville - eller lade være med overhovedet at læse noget hvis det var det...


  • #5   25. okt 2011 altså jeg vil hellere lade være med at give en stemme end at give en lav stemme..

    personligt læser jeg ikke de der kanont laaaange tekster i profilerne hvor det står "idag tissede king på gulvtæppet fyha.. idag gik king selv tur.. tihi fnis.. "

    Så enten giver jeg en høj eller også lader jeg være og går videre


  • #6   25. okt 2011 *Molly*Kiki *
    sådan gør jeg også altid - det er trods alt noget folk har brugt tid på - har jeg ikke noget pænt at sige så holder jeg min mund - det synes jeg også er bedst stil


  • #7   25. okt 2011 CMP. Syntes du er ynkelig . Kan du ikke kan tåle at få en lav karakter. Det var mig som gav den . Jeg syntes teksten er for kedelig . Jeg gider ikke læse 49 punkter om hvad din hund kan .!!!! Der står jeg af.Kan du ikke tåle en lav karakter , burde du joikke have profil herinde . Dårlig taber. Skynd dig at sende folk ind og giv mig en lav . Er fasktisk fuldstændig ligeglad. Betyder ikke noget for mig alligevel smiley Det her CMP, er ynkeligt fra dig smiley

  • #8   25. okt 2011 Men du har da ihevertfald fået lidt opmærksomhed og høje. Så se lidt positivt på det smiley

  • #9   25. okt 2011 CMP .- lige præcis..
    Men nogle gange kan jeg godt tænke ved mig selv.. "det der er altså lige lidt for meget ligegyldig information.. " også ryster jeg lidt på hovedet og klikker videre smiley


  • #10   25. okt 2011 Jeg synes at det er plat at give en lav, grundet for meget tekst, det er et galleri! Hunden skal ikke bedømmes på hvad ejeren skriver?!
    - gider du ikk læse teksten så spring den over smiley
    MEN! synes det er ligeså plat at man gider ynke over det i forummet?


  • #11   25. okt 2011 anne P
    helt ærligt jeg spørger her inde fordi jeg gerne vil have andres kommentar til min tekst for det kan da godt være der er for meget tekst og hvis det er sådan så kan jeg jo evt slettet noget - derfor dette emne - jeg har nemlig ikke før fået kommentar på at jeg har forkert eller for meget tekst... At du så bliver vred over at jeg spørger andre om det er vel en anden sag


  • #12   25. okt 2011 Jennifer G
    nu spurgte jeg sådan ser fordi jeg gerne ville høre hvad andre synes for er der for meget tekst er det jo ret let at slette havde bare ikke før fået kommentare på det - derfor jeg spurgte


  • #13   25. okt 2011 Det er dog den underligste begrundelse jeg endnu har hørt for at give lav. Man kan da bare springe tekst over hvis man ikke gider læse det. Jeg selv elsker læse tekst om hundene, det gør jo lidt at man sådan mere kan danne sig et indtryg om hvad hunden indeholder ud over et smukt ydre.
    Jeg ville trække på smilebåndet af hendes begrundelse og så være ligeglad. Det tyder mere på andet måske du har trådt hende over tæerne uden at vide det.
    Foltte foto af dine hunde forresten.


  • #14   25. okt 2011 Hvorfor slette noget, for at gøre andre glade? Vær dog ligeglad med hvad andre tænker.. Det er DIN hund og DIT valg.. Hvis jeg skulle slette på Chilis side, ville den jo ikke betyde så meget for mig mere..

  • #15   25. okt 2011 Wuuuuuaaa nogle fantastiske billeder - de er da bare så flotte !!! Har du selv taget dem ???

    Jeg synes det er en fin profil, især fordi billederne er så flotte. Om der er for meget tekst er jo kun op til dig, jeg skimmer det jeg ikke finder interessant.
    Bruger selv min hunds profil som "dagbog" - nu her hvor hun er så lille skriver jeg hendes vægt ind, kan jo ikke huske det fra tid til anden, og så kan jeg altid finde det der. Det samme med renlighed osv. - det er rart lige at kunne slå det op herinde, når jeg ikke kan huske hvornår det nu lige var ")


  • #16   25. okt 2011
    Annika B

    tak skal du have - ja jeg tager selv billederne og tager også gerne gratis billeder af andres hunde til dem hvis det - elsker at fotografere og det bedste at fotografere er nu engang hunde :o)


  • #17   26. okt 2011 beanmor.Du godeste hvis jeg skulle skrive om allede ting min hund kunne , ville jeg trætte jer ihjel!!!!!! Misundelig ;ej det har jeg bestemt ikke grund til !!Hahaha

Kommentér på:
Lav bedømmelse ved hunde pga. for meget tekst???

Annonce