{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Hvorfor have bedømmelse på sin hund? {{forumTopicSubject}}

Når man skriver en besked til begge mine hunde fordi jeg "kun" har givet middel.
Er ved at blive idiot af det der bytte bytte købmand som de fleste tror man leger herinde.
FJERN DOG BEDØMMELSER FRA DIN HUND HVIS KUN DU ØNSKER HØJE!!!!!!!
Skulle lige ud med det for bliver snart indebrændt...
Høre gerne jeres holdning:
Må man kun give høje og ekstra høje?
Hvad er ideen med bedømmelse hvis kun man må vælge 2 ud af 4 muligheder?
Hvordan kan en hund være høj indtil man får en middel tilbage og så er den kun middel eller endda lav*?
Er ens hund grim fordi man stemmer med hjertet og ikke for at gøre folk glade?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor have bedømmelse på sin hund?
  • #1   6. jul 2008 Hvorfor så ikke fjerne bedømmelse fra din hund hvis du ligefrem bliver ked af det over det ikke er alle der synes den er lige så smuk som du selv synes... Giver meget sjælden middel og får på puklen hver gang... Forstår ikke i gider udstille jeres hunde herinde med bedømmelse på hvis i ikke kan klare det... Ikke alle elsker en chihuahua eller amstaff så vi må glæde os over de gode bedømmelser vi får og tænke på at hvis vi kun fik gode ville vi ikke kunne glæde os så meget over dem...

  • #2   6. jul 2008 By the way kunne se jeg ikke havde stemt på erna så der røg lige en høj til hende for hun er jo en smuk dame... Bare så vi har det på det rene...

  • #3   6. jul 2008 Klart vi skal være søde ved hinanden men man kan jo fravælge bedømmelse i sin profil og forstår ikke folk ikke gør det hvis man skal bombarderes med:

    hvorfor kun middel til ......??
    alle hans billeder er da flotte og tydlige

    kun ærligt godt tænke mig at vide hvorfor ...... og ..... kun har fået middel og resten høj...

    Jamen sådan ser en merle nu engang ud, og helt ærlig så er jeg fuldstændig ligeglad hvad andre mener, ..... er en stjerne i mine øjne, og det er din foreksempel ikke.
    Hilsen .....

    Det er dem jeg er trætte af f.eks den første har ikke hele tiden haft klare og tydelige billeder áf sin hund.
    Nr 2 har fået høje stemmer på tre af hendes hunde og middel på to
    Nr 3 bad mig stemme fordi den netop var tre farvet


  • #4   6. jul 2008 Puha kender det alt for godt at de bliver ens små babyer... Man beder jo næsten folk om at være stille hvis de sover, giver dem bedre mad end os selv, dyrere tøj osv...

  • #5   6. jul 2008 Altså jeg vil sige at jeg bryder jeg mig ikke om hunden giver jeg slet ingen bedømmelse fordi jeg synes ikke der er nogen grund til at jeg skal vise at jeg synes den er grim eller bare ikke lige min type hund. Derimod er det en, der er flot hold, pæne farver, et udseende der tiltaler mig eller noget andet der bare tiltaler mig så er det en høj uanset race!!


    Det burde vel være til at forstå for alle !


  • #6   6. jul 2008 Helt bestemt men ville det så ikke være nemmere at have et bedømmelses system med høj og ekstra høj ligesom på babygalleri?
    Der er jo en grund til at man kan vælge flere muligheder på skalaen...

    Bare min mening


  • #7   6. jul 2008 Tjoeh

    Det har du nok ret i, men jeg bruger heller ikke systemet så meget


  • #8   6. jul 2008 Jeg bryder mig ikke om det med at hvis nu f.eks nana T giver f.eks Amanda en lav og hun så bare giver en tilbage bare fordi at hun selv har fået en. Det er hævn karekter og det bruger jeg ikke! By the way, så kan man da godt give en hund lav og/eller middel hvis billederne f.eks er dårlige eller der er for lidt tekst. Hvis vi nu ser heste galleriet, så er der faktisk mange som er strenge og afviser de fleste som vil ind der.

    Og for det andet: Må man ikke selv bestemme hvordan man gør? Man har jo sine egne meninger, men jo man må godt snakke om det, for at høre andres meninger, men altså ellers må man jo selv bestemme. Jeg bruger nu ikke den lave eller middel, da de fleste bruger den til hævn karekter og så bruger jeg den kun hvis billederne er meget utydelige. Men der er jo ikke grimme hunde herinde. Husk nu: Alle hunde har hver sin charme.

    -Sally, Bella og Lady


  • #9   6. jul 2008 jeg synes man skal bedømme med hjertet, men uden at blive 'personlig' f.eks. hvis man ikke kan lide en race, kan man jo blot lade være med at stemme:-)

    der er nogle racer, som jeg ikke er så vild med, (ikke hundens udseende,men f.eks temprament) men hvis hunden er flot, der er nogle dejlige billeder, så får den en høj alligevel, den kan jo ikke gøre for at jeg er bange for nogle racefæller:-)


  • #10   6. jul 2008 alså først sys jeg hævnkarakter er onsvagt ! ´bare fordi ens hund har dårlige billeder, men hvis jeg ikke 'bryder' mig om den, lader jeg helt vær' med og bedømme, man holder jo så meget a sin vuf' at man selv mener den fortjener mindst høj, men jeg har f.eks prøvet at en gav Fie lav pga. hun ikke brød sig om racen, og det er en mega dårlig grund(hvis du spør' mig) hvorefter jeg så skrev tilbaage at jeg sys ikk grunden var ret go, helt ærlig ? Fie har 2o tydelige billeder og mega meget tekst ? Det er meget sjælden jeg giver middel el. lav, men det er ikk pga. hunden, den kan jo ikk gøre for det ? men pga. dårlige billeder og meget lidt/næsten intet tekst, ellers lader jeg helt vær med og bedømme smiley
    - alle har deres mening - jeg har min smiley


  • #11   6. jul 2008 nana T

    Øhh det har du haft startet en tråd om før.



  • #12   6. jul 2008 Ja betina J det har jeg og troede også jeg var fri for det bøvl efter jeg begyndte at begrunde men ak nej nu er den der igen...
    Og man må jo skrive hvad man vil herinde og da jeg var tæt på at eksplodere over det valgte jeg at oprette det igen...


  • #13   6. jul 2008 Tak tak tak Jesper du lyder til at have fattet pointen i bedømmelses systemet dejligt at vide jeg ikke er alene.... God søndag...

  • #14   6. jul 2008 .

  • #15   6. jul 2008 sig mig lige en gang. der er en grund til der er lav og middel oss ikke?? lVi alle ved vi har jordens bedste hunde. . Jeg har osse givet nogle få middel og lav her inde, men fordi JEG ikk syntes hunden er mere hver , ignorere det dog og kom videre!!! Der går lidt for meget pop op i den side her efterhånden. . ,.

  • #16   6. jul 2008 Altså jeg er ligeglad med hvad folk giver mine hunde men synes det er råddent at få en sur besked over det...

  • #17   6. jul 2008 jesper sådan ser jeg osse på det, men ja andre gør ikk!!!. er lidt ligeglad med hvad folk syntes om chubby jeg syntes han fortjener ekstra høj, men alle har jo hver sin mening på tingene og ja sådan er det bare

  • #18   7. jul 2008 Tillo&Muffin L: helt enig ! har porøvet og få la pga. hende der havde bedømt ikke brød sig om racen ? dårlig begrundelse hvis du spør' mig, alså Fie har 20 gode billeder og 1o kilometer tekst ? og så lav !? fik hende heldigvis overtalt til bare og trække bedømmelsen tilbage (;

  • #19   7. jul 2008 Personligt har jeg det sådan at hvis hunden ikke lige siger mig noget så bedømmer jeg ikke, jeg giver kun lav såfremt der kun ligger et eller to billeder og de er taget med webkamera, og er så dårlige så det ikke er til at se hvad der er hund, og hvis det så samtidig er med en tekst om hunden hvor der står min hund er den sødeste bedøm den, så får de lav, for så mener jeg ikke at personen er seriøs.

  • #20   8. jul 2008 Kunne aldrig finde på at skrive grimt om andres hunde men når folk beder mig bedømme hvilket de fleste jo gør i deres profiler så gør jeg det ud fra det jeg ser...

  • #21   9. jul 2008 Vi gør hvad vi har lyst til! Og så er den ged vist barberet, hvis i forstår det.

  • #22   12. jul 2008 Nej nemlig. Alle har sin mening og det skal man ikke rette dem for ;D

  • #23   12. jul 2008 Peace folkens ;D

Kommentér på:
Hvorfor have bedømmelse på sin hund?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce