"Kørekort" til at eje hund(e) {{forumTopicSubject}}
Jeg blir mere og mere harm, ja....det er der sikkert mange der gør....Men hold da op, der er SÅ mange der køber sig en hund eller to, og så 2-3 mdr. efter, magter de dem ikke mere, hvad enten det er en lille eller ej... !!!!!
Så går der lidt tid, så køber man sig en ny.....så skifter man den ud som var den porcelæn....*GOSH*
Jeg fatter det ikke....
Ok, jeg anskaffede mig Olsen, i håb om at han skulle være min resten af hans liv, men det gik ikke, og vi måtte af med ham igen (de ku ikk enes), det var så svært, men det har jeg sq lært af!!! Jeg tør ikk få nr. 2 hund igen, ikke forløbig!!
Hvorfor lærer folk ikk af deres fejl??
- Nej man burde have "kørekort" eller godkendelse til at have hund.... Jeg skulle lige ud med det...Hører mere om mere og flere og flere der skal af med deres hvalpe/hunde, fordi de ændre adfærd, de ikke magter dem eller fordi de ikke kan finde ud af at opdrage dem
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Svar: 148
Dumme mennesker vil der altid være - men du har ret, folk tænker for lidt.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 772
n smide deres hund ud...
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.114
Bør man ikk få et kørekort til at få børn, hvis man skal ha et til at holde hund???
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.107
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
apr 2006
Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
apr 2006
Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
apr 2006
Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
apr 2006
Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.414
"Kørekort" til at eje hund(e)