{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Hjælp, allergi. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle i kloge Hg mennesker.

Står i den trælse situation at min lille bullerpige har fået konstateret allergi overfor husstøvmider. Hun har i et års tid nu jævnligt døjet med lidt røde øjne og kløende øre, og har været ved dyrlægen med hende gennemsnitligt hver 6 uge. Nu er der så blevet taget blodprøver og hun har allergi overfor husstøvmider. Dyrlægen siger at det kan holdes nede med en vaccine en gang om mådenden resten af hendes liv, og det koster mellem 2-3000 hver gang. Han sagde at det nok ikke var sikkert at sygeforsikringen ville dække, og jeg kan ikke finde noget om det i hendes papirer ( snakker med forsikringen i morgen).
Mit spørgsmål er så om der er nogen af jer der har kendskab til allergi og ved om der er andet at gøre, gode råd osv og erfaringer med dette. Alle råd modtages med kyshånd.
Det skal lige siges at hvis der ikke er andet at gøre og forsikringen ikke dækker, så skal hun jo selvfølgelig stadig bare have den behandling, uanset hvad det så må koste, for hun har det godt og virker ikke generet, andet end med ørene og øjnene en gang i mellem.
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, allergi.
Kommentér på:
Hjælp, allergi.

Annonce