{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

At ødelægge ting? {{forumTopicSubject}}

Her i huset har vi en hund som ELSKER at ødelægge alt F eks. ødelægger han Denne KONGE legetøj med 2 års garanti fra PetWorld. på gangste få timer. (MAX et døgn)

http://shop.petworld.dk/product/kong/sort-xx-large.aspx#top

Og han har også ødelagt et bil dæk. Ikke snak om små ting, såsom Tennisbolde og et X antal tov osv osv...

Han ødelægger dog ikke "vores" ting, altså sko fjernbetjening puder eller sofa osv osv...

At ødelægge er det også noget af det bedste jeres hund ved? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ødelægge ting?
  • #1   29. okt 2011 niks, Kaoz ødelægger ingenting =)

Han har flere bamser han har haft i 5 år, de fejler intet andet end savl =)

• #2   29. okt 2011 Orv ja... Vores Alma elsker at ødelægge sit legetøj, vi køber gerne 5 stykker legetøj til hende om måneden, nogle af tingene holder længere end andre.
    Vi har lige købt en stor gul hård og tung gummibold i brugsen til 40 kr. og det har ikke lykkes hende at ødelægge den endnu smiley

Det stykke legetøj du har linket til havde ikke holdt i en halv time hjemme hos os.
    Alma bliver særlig "tændt" hvis der er en lille klokke, pibedyr eller godbidder inde i et stykke legetøj.

• #3   29. okt 2011 Vi er holdt op med at give Alma bamser.. Er så træt af alt det fnuller der ligger alle steder... Der går ikke mange minutter før hun har flået dem, og hun starter gerne med øjne og næse smiley

• #4   29. okt 2011 noep når han keder sig ruller han toilet papir ud i alle rum smiley Er oftets omn morgen når vi andre sover længe smiley
    Men han er jo heller ikke så stor ham jeg har smiley

• #5   29. okt 2011 Kæft hvor er din Alma lækker smiley synd du ikke har hende som "profil" eller hvad jeg skal kalde det smiley

Men ja Prince bliver også mere tændt hvis det er noget hård gummi han har lidt sværere ved at ødelægge end stof legetøj, dem gider han ikke mere.

Jeg blev lovet af Petworld at DENNE legetøj ville han ikke kunne ødelægge, for der fulgte en 2 års garanti med fra fabrikken. Men dagen efter var jeg så der nede med en halv gummi bold/kegle, fik så en ny, som jeg ikke tillader ham at ædelægge smiley

• #6   29. okt 2011 Boris er også vild med og ødelægge bildæk, læderbolde og store træstammer.

• #7   29. okt 2011 Er det en sort kong?

• #8   29. okt 2011 Ja en sort XXL

• #9   29. okt 2011 Samme, som Boris`hans har da godtnok mange dybe huller, men den er da stadig i et stykke.

• #10   29. okt 2011 Tak Ramin R smiley

Ja det er virkelig ærgerligt! Jeg ville også gerne have haft en profil til hende, men jeg må nøjes nu hvor jeg ikke har været bruger herinde ret længe smiley

Jeg havde ladt hunden få den glæde af legetøjet (ødelægge det hvis det var det den ville), fordi det er dens eget, jeg havde så bare ledt efter noget andet legetøj som måske ville holde længere smiley Vi har en tennisbold som Alma har haft i et års tid, hun ligger tit og tygger lidt i den men ødelægger den ikke, men får hun en ny tennisbold så splitter hun den nye ad smiley Herhjemme holder rebknuder rimelig længe, store som små. smiley

• #11   29. okt 2011 Min gamle hund som var en amerikansk bulldog blanding havde nøjagtig samme tendenser, han var ekstremt destruktiv og elskede at splitte alt ad... især bamser som blev pelset fuldstændig =) Turde slet ikke give ham de dersens hårde kødben fordi de splintrede fuldstændigt, på trods af at dyrehandleren sagde, da jeg købte en okse-lårknogle, at den kunne han under ingen omstændigheder bide i stykker - efter 5-10 min. begyndte den at splintre, og det havde jeg sgu ikke nerver til...
    Nu har jeg en fransk bulldog på 7mdr. og hun har indtil videre ikke ødelagt noget som helst...

• #12   29. okt 2011 Annika :

Ja hold da op så har han da haft gode muller i mundtøjet hehe smiley

• #13   29. okt 2011 Har hørt nogle der får fat i keglerne fra bowlingcentrene når de skal skiftes....de skulle kunne holde til enhver hund....prøv det....

Kommentér på:
At ødelægge ting?

Annonce