{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

alt den snak om snob osv.... {{forumTopicSubject}}

ja nu vil jeg lige fortælle en lille historie som bekræfter mig, og andre der har hørt den, i at der kan være snobberi indenfor hundeverdenen.

Jeg havde et kuld hvalpe i foråret med DRU tavle. en af familierne som bor ved Vejen, valgte at tage deres hvalp med til DKK udstilling i Vejen i sommers for at kigge.
de opdagede at de holder åben bedømmelse, så de melder sig til og stiller sig i kø.
i ventetiden er der flere som kommentere deres hvalp og syntes hun er noget så sød.
da de kommer ind i ringen siger dommeren at hun havde holdt øje med dem på sidelinjen længe og ville gemme "det bedste til sidst".

de får en fantastisk bedømmelse af hunde, kunne næste ikke være bedre.
på dette tidspunkt er der ikke blevet fortalt om at hvalpen har DRU tavle.

dommeren slutter af med at sige at hun syntes at det er ærgeligt de ikke skal være med i officiel bedømmelse da hun var sikker på den kunne nå MEGET langt.
her fortæller de så at hun er med DRU tavle. og dommeren begynder så langsomt at trække sine ord i sig igen, (ved ikke præsis hvad hun siger)

men mine hvalpekøbere ender med at gå der fra, glade for deres bedømmelse, men samtidig uforstående overfor hvorfor dommeren nærmest ikke ville snakke med dem efter hun fik tavle af vide.

så tænker jeg jo lidt.
at enten har dommeren løjet om hvor fin hunden er, og derfor hun trækker i land igen når hun fandt ud af den var i DRU,
eller også ville hun ikke rose en hund så meget når den var i anden klub.

ja jeg forstår det ikke, nogen der kan give en mulig forklaring?

beklager for evt stavefejl. håber i kan tyde hvad jeg mener.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alt den snak om snob osv....
Kommentér på:
alt den snak om snob osv....

Annonce