{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør jeres?
  • #1   31. okt 2011 Max er ligeglad med hunde i tv. Men ser vi de programmer der kører på animal planet med løver, så ser han med smiley
    bare sidder eller ligger og følger med på fjernsynet. meget intenst, men siger eller gør intet.

    (men nu er han også en meget underlig hund....)


  • #2   31. okt 2011 Min lab kunne komme løbende fra soveværelset eller lignende og ind og springe med forbenene op og stå med mulen helt oppe i skærmen, hvis der var Politistationen eller lignende, og hundene var i aktion smiley
    Frida, hun ligger bare og snorker, men engang imellem, og det er der ikke rigtig noget mønster i, virker det virkelig som om hun sætter sig op og "følger med"...


  • #3   31. okt 2011 Maja: Jeg er utrolig glad for Szhirley ikke kan se derfor så smiley

    Lise: Haha kan lige se det for mig smiley

    Troels: Det ville virkelig være et problem herhjemme, da min kæreste ser rigtig mange af de danske krimi programmer med hunde smiley Men kunne godt nok ikke lade vær med at grine.


  • #4   31. okt 2011 Isac går bersærk når der er dyr i tv, han kommer tromlende og kurende hen over gulvet og gør voldsomt af tvet, selv en skildpadde kan sætte hans p.. i kog.

    Det er sommetider utrolig besværligt at se tv:o)


  • #5   31. okt 2011 Nej jeg måtte virkelig også stramme mig an, for at huske at irettesætte ham når han gjorde det, for var jo ved at brække mig af grin imens smiley

  • #6   31. okt 2011 Haha, ej jeg elsker bare de sære øjeblikke som de har, det gør lige at de skal forkæles lidt mere.

  • #7   31. okt 2011 Lilly gør af hunde i tv. Silas er ligeglad smiley

  • #8   31. okt 2011 Nej men min mors hund løber glad ud i gangen når der er lyden fra en dørklokke i tv, og så står hun trofast der og venter på at hun kan hilse smiley

    Vega gør heller ikke af fjernsynet, men man kan se på hendes ører at hun registrerer det. Hun gør kun når hun leger og når hun bliver forskrækket mens hun sover smiley


  • #9   2. nov 2011 Silje er ligeglad og gør ikke af tvet. Men kommer der aber og abelyde, så kigger hun spændt med og lytter godt efter. Min egen lille abeunge. :o)

Kommentér på:
Gør jeres?

Annonce