{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

energi niveau barf/kontra tørfoder {{forumTopicSubject}}

VIP

Skrevet: 01-11-2011 18:38:30

Slet hele emnet

hvad er jeres erfaring jeres hundes energi niveau på barf og tørfoder

man hører jævnligt fra folk der tidligere har barfet at hundene mister noget energi på barf fremfor tørfoder ???

hvad har i oplevet????

jeg syntes på mine egne også at de mister lidt energi på barf men hvis jeg tilføjer kulhydrat eller kun giver tørfoder får de mere energi

fedt hjælper ikke med deres energi niveau

hører gerne jeres erfaringer????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  energi niveau barf/kontra tørfoder
  • #1   1. nov 2011 min skotte fik meget mere energi og legelyst af at komme fra tørkost og over på barf....
    tørkosten ville hun nærmest ikke spise så tror ikke hun fik energi nok, der røg noget mere mad ned på barf så deraf mere energi...

nu virker det så deværre som om hun er kørt træt i barf. så til aften har hun fået tørkost igen... måske nogle hunde trives bedst med at veksle og få forandring i deres kost, og deraf mere energi...

• #2   2. nov 2011 Jeg synes ikke jeg har oplevet mere energi - men en anden energi.
    Har oplevet vores omplaceringshund kørte en del ned i stress. Hun fik så også højenergi tørt før - som bare gjorde hun stressede endnu mere.
    På mym synes jeg ikke der adfærdsmæssig har været en forskel. Men hun er også i forvejen ekstrem rolig.

• #3   2. nov 2011 ginne

det er så for mig lidt negativt at ens hund kører ned ihvertfald for mine egnes vedkomne

Kommentér på:
energi niveau barf/kontra tørfoder

Annonce