{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Tossede hund {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det lige, at det bedste legetøj er det man selv finder *host* stjæler? *GG*

Jeg går og ordner nogle småting her i dag. Lufter ud i kælderen, så hunden kan løbe lidt ud og ind, som det passer ham.

Pludselig får han et af sine løbeflip og stormer rundt, suser op og ned af højbedene i fuld fart. Når lige at stå og smile lidt af ham og så ser jeg, han har et eller andet i munden. Ved nærmere inspektion viser det sig at være en af mine havehandsker...

Hm, om jeg skulle have haft tabt den udenfor er jo så spørgsmålet... Men jeg tror nu snarere, han har hugget den inde fra bryggersbordet. Skarn smiley men meget sjovt at se på.

Men det bedste legetøj for Buddy er altid noget, der ret beset ikke er hundelegetøj. Kulrageren til grillen (1 stor kæp) og ja han har da andre lignende grene at lege med, børnenes sandlegetøj eller bare sådan et eller andet, han ser sit snit til lige at "låne" et øjeblik. *GG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tossede hund
Kommentér på:
Tossede hund

Annonce