{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Tossede hund {{forumTopicSubject}}

Årh for pokker, hvor jeg dog elsker min tossede hund smiley
Vi har næsten lige modtaget vores pakke fra Olivers ( tak for koden Trine P),
I pakken er der som sædvanligt en gave med til, denne gange et kæææææmpe ben i forhold til Aslan, det er nærmest samme længde som ham smiley

Ingen problemer, den klare han på denne måde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tossede hund
  • #1   11. jun 2014 Og han er med når der bliver spillet computer smiley

profilbillede
  • #3   11. jun 2014 Ja, han siger ikke nej tak til godbidder smiley

Nej, Trine havde en masse hun ikke skulle bruge, så hun lavede et emne herinde og delte ud smiley

• #5   11. jun 2014 Aslan han æder deres foder smiley

• #7   11. jun 2014 Hvor er han kær. Min Nalsen spiser dem på samme måde, hehe smiley

Jeg har også bestilt med en af rabatkoderne, nu glæder jeg mig til godbidderne kommer. Har bestilt nogle duck coins og nogle bacon barer. Duck coins har de prøvet før, men har ikke prøvet de der bacon barer før, det bliver sjovt at se hvad det er for noget smiley

• #8   11. jun 2014 Det ser simpelthen så sjovt ud, fordi han har den siddende så langt ude, så han kan nå smiley

Vi har bestilt deres nu og forbedret kylling uden gluten smiley Må vi se om det bliver et hit, herhjemme smiley Lige pt får han med lam og det eeeeelsker han smiley
    Skal have bestilt en pose mere, er bange for at 7 kg mad ikke er nok til de næste 7 måneder smiley Så vil hellere være på den sikre side, nu når min mor skal passe ham smiley

Duck coins, dem elsker Aslan også, det er de bedste godbidder smiley

• #9   11. jun 2014 Det lyder ikke af meget foder til så længe, i hvert fald, men han er selvfølgelig også en lille størrelse. Jeg skal af med 700 g foder til bæsterne dagligt smiley

Var det dig der skulle på et praktikophold i udlandet, eller hvordan? smiley

• #10   11. jun 2014 Ja, han er kun en bette én på 4,2 kg, så meget mad spiser han ikke smiley Han spiser omkring 85 g om dagen, så tænker at 11 kg foder må være nok smiley Har aldrig tænkt over hvor længe hans foder holder, har bare købt når der har manglet smiley

Ja, det er mig smiley

• #11   11. jun 2014 Det må være SÅ billigt at fodre på sådan en spirrevip, misundelse herfra smiley

Hvor spændende, og godt det har løst sig med pasning smiley

Held og lykke med det! smiley

• #12   11. jun 2014 Ja, det er ikke så dyrt smiley 239kr for 4 kg, som holder +/- 3 måneder smiley
    Og så alt det andet ved siden af smiley Men ja, det er meget billigere med lille hund end stor hund, med hensyn til alt smiley
    Ja, det er rigtig dejligt at min mor gider tage ham i 6 måneder. Det havde jeg ellers ikke troet, for hun skulle aldrig nogensinde have hund igen, når han var ude af huset og han skulle absolut ikke tilbage igen smiley Men hun savner alligevel den lille terrorist, som vi nu kalder ham smiley

Og hun har heldigvis også sagt at hun kan tage ham, hvis jeg kom i en boligsituation, hvor jeg ikke længere kunne beholde ham. For nu er han jo så "gammel" at han ikke skal have en ny familie smiley Han bliver altså kun 4 smiley

Tusind tak Petra smiley

• #13   11. jun 2014 Det er skønt med de mødre. Jeg er også ovenud lykkelig for at min mor gerne passer når jeg bliver lidt presset i perioder, som for eksempel her de seneste perioder hvor det har stået på intensiv eksamenslæsning. Der har det været rart at kunne læsse Nala af en dag eller to, og vide hun har det som blommen i et æg smiley

• #14   11. jun 2014 Ja, det er virkelig dejligt smiley Min mor er den eneste person jeg stoler 100% på, i forhold til Aslan smiley Tvivler på at andre kan passe ham lige så godt som mig smiley

Men hund nr.2 gider hun ikke passe, når den dag kommer smiley

• #15   12. jun 2014 Jeg har heldigvis et par stykker jeg stoler på når set kommer til pasning, men jeg er også en ret krævende hundemor så det er meget få, og fordi Nala er har nogle list uheldige adfærdstendenser er det vigtigt folk gør det rigtigt smiley

Min mor vil ikke selv have flere hunde end den hun har nu, men vil gerne passe mine fremtidige hunde, heldigvis smiley

Kommentér på:
Tossede hund

Annonce