Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tørfoder
  • #2   5. nov 2011 Hvis han selv kan styre det, så lad ham det smiley

• #3   5. nov 2011 Vores hunde får mad om aftenen og spiser det stille og roligt i løbet af aftenen og morgenen efter... Det fungerer her:)

• #4   5. nov 2011 Med så stor en hund ville jeg ikke gøre det. Og hvis du vælger at gøre så vær meget obs på hvornår han spiser, så hunden ikke kommer ud på gåtur lige efter maden.

Jeg har mistet en schæfer til en mavevending, og gør at hvad jeg kan for at undgå det. Mine drenge får ikke lov til at have mad stående, for så er det dælme svært at styre deres aktiviteter.

• #5   5. nov 2011 Sofus har altid foder stående smiley Synes bedst om at de selv må styre hvornår de spiser smiley

• #6   5. nov 2011 Skal lige siges vi i en periode tog maden fra hundene efter 30 min fordi vi havde hørt det skulle være det bedste... Det resulterede i de åd deres mad så hurtigt de kastede op... Ja det stoppede vi så med:)

• #7   5. nov 2011 Vi fodre 2 gange om dagen. På den måde er der styr på hvornår han skal lave stort. Og det synes vi er dejligt.

• #8   5. nov 2011 Må give de andre ret... Hvis du har behov for at vide hvornår den skal pølle er det en god ide kun at lade fodret stå fremme en vis tid. Men går din hund ude det meste af tiden er det jo ligegyldigt!

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #9   5. nov 2011 rex for daglige gå ture og er aktiv jeg giver ham olivers foder. men jeg er i tvilv om jeg skal blande noget i foderet, eller det bare skal stå som tørfoder og så give ham noget andet til aften

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

#11   5. nov 2011 ok tak for alle de gode svar jeg vil prøve mig frem

• #12   5. nov 2011 jeg ville aldrig lade maden stå hvis mine var typerne der ikke havde spist inden 5 min var maden fjernet serveret næste dag og sådan ville jeg blive ved indtil hunden fandt sit naturlige instinkt frem til at spise når der bliver serveret

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

#15   7. nov 2011 hej palle p. rex er begyndt og være småtspisende.hvis jeg hælder tørfoder op om morgen, så spiser han det først om aften. han får lidt aftensmad og så tager han tørfoder senere, det er som om at han har ændret sine spise rytme efter han er blevet 3 år.

• #17   7. nov 2011 Som jeg har skrevet i en anden tråd, så er 38 kilo en relativ høj vægt for en schæfer, så jeg ville under ingen omstændigher lokke mad i hunden.

Med den vægt er den under ingen omstændigheder undervægtig, og den regulerer sikkert sit fødeindtag fint.

Jeg ser ikke noget til hinder for at lade maden stå - men finder det egentlig kun relevant hos hunde, der reelt bliver undervægtige.

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

#18   7. nov 2011 ja han spiser når han har lyst og overspiser ikke. så det godt

• #20   7. nov 2011 Nu er de hvide jo større end de farvede... 40 kilo lyder så også af RIGTIG meget. Jeg kender ikke nogen schæfertæver der ikke er overvægtige, der kommer i nærheden af sådan en kampvægt.

De skal dælme være store for at 38 kilo kan betegnes som værende noget nær undervægtig.

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

#21   7. nov 2011 jeg vil tro han er 67 cm

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

#23   7. nov 2011 så er hun helt sikker som hun skal være en fin dame

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

#25   9. nov 2011 det lyder godt med en svømmetur til hunde, det har de godt af alt motion er godt bare de kan li det.har har man det godt selv. de er jo vores et og alt og skal ha det godt mens de er her,

Kommentér på:
tørfoder

Annonce