ca str. på chihuahua? ca str. på chihuahua?
Hej.
Da jeg utroligt gerne vil ha' en langhåret Chihuahua i nærmere fremtid ville jeg gerne hører hvor store de ca. bliver mht. størrelse til seler/vinter jakke, da jeg godt vil købe dette på forhånd så det hele er i fineste orden når jeg har tænkt mig og få en - har været inde og kigge på nogen sider hvor jeg er faldet for nogle ting nemlig, men der står XS/S f.eks også bagefter hvad mål størrelserne er til dette, men da jeg ikke har en Chihuahua endnu er det svært og måle den hehe, så kunne være rart med en ca. størrelse så man har noget og forholde sig til -
hvad størrelse bruger jeres Chihuahua? (XS/S/M?)
Håber i kan hjælpe,
på forhånd tak
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.079
Hvis du købet en hvalp skal den jo nok bruge den mindst str der er
Jeg ville dog ikke begynde at købe tøj/dækken til den før jeg havde set om den rent faktisk havde brug for det
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 672
Det er lettere at shoppe tøj ud fra en hund, fremfor at skulle shoppe hund udfra tøjet
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 543
Så hvis du har tennissokker så har du et dejligt varm dækken til en lille vuf:-)
sep 2007
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
En K9 sele kan du dog godt købe da den kan udvides en del. Er det en hvalp ville jeg købe den mindst man kan få og så evt skifte den ud når hvalpen er blevet voksen.
Når du henter hvalpen kan du medbringe en god taske og evt et blødt fleece tæppe hvis du er bekymret for om den fryser.
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 22
Hvis det ikke er sådan den jeg får ryster og sådan så vil jeg da klart også undgå det, synes bare det ville være rart og være klar med alting når den tid kommer.
& er det da overhovedet ikke muligt og ligge dem i kalogori?
havde godt nok overvejet det næsten kun ku være XS/S da de jo ikke er så store.. og de andre størrelser bevæger sig op i lidt større hunde?
sep 2007
ca str. på chihuahua?