2.169 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ca str. på chihuahua? ca str. på chihuahua?

Hej.

Da jeg utroligt gerne vil ha' en langhåret Chihuahua i nærmere fremtid ville jeg gerne hører hvor store de ca. bliver mht. størrelse til seler/vinter jakke, da jeg godt vil købe dette på forhånd så det hele er i fineste orden når jeg har tænkt mig og få en - har været inde og kigge på nogen sider hvor jeg er faldet for nogle ting nemlig, men der står XS/S f.eks også bagefter hvad mål størrelserne er til dette, men da jeg ikke har en Chihuahua endnu er det svært og måle den hehe, så kunne være rart med en ca. størrelse så man har noget og forholde sig til -
hvad størrelse bruger jeres Chihuahua? (XS/S/M?) smiley

Håber i kan hjælpe,
på forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ca str. på chihuahua?
  • #1   9. nov 2011 Det er jo meget forskelligt hvad str de bruger
    Hvis du købet en hvalp skal den jo nok bruge den mindst str der er

Jeg ville dog ikke begynde at købe tøj/dækken til den før jeg havde set om den rent faktisk havde brug for det

• #2   9. nov 2011 Vent med at købe alle de ting til du står med hunden, vægten / str. på en chi svinger meget men de ligger indenfor 1,5-3 kg ifølge standarten.

Det er lettere at shoppe tøj ud fra en hund, fremfor at skulle shoppe hund udfra tøjet smiley

• #3   9. nov 2011 Lad være med at købe noget før hvalpen kommet hjem. Har hørt at mange bruger en tennis sok til deres chi hvalp. Klipper to huller til forbene og klipper enden af sokken,
    Så hvis du har tennissokker så har du et dejligt varm dækken til en lille vuf:-)

• #4   9. nov 2011 Og gentager lige det er ikke sikkert du behøver klæde den på

• #5   9. nov 2011 Jeg ville også vente med evt tøj til hunden er købt og du kan se om den behøver og hvad str det i så fald skal være.
    En K9 sele kan du dog godt købe da den kan udvides en del. Er det en hvalp ville jeg købe den mindst man kan få og så evt skifte den ud når hvalpen er blevet voksen.
    Når du henter hvalpen kan du medbringe en god taske og evt et blødt fleece tæppe hvis du er bekymret for om den fryser.

• #7   9. nov 2011 Synes bestemt heller ikke der er grund til at smide penge ud til tøj , f'ør du ser om det er absolut nødvendigt , jeg har 5 chihuahuaèr og ingen af dem bruger tøj , heller ikke når der er is og sne eller regn, de sætter pels efter om de har brug for den eller, ej så er sikker på din godt ville kunne undvære :o) dog tørre jeg dem altid når i kommer hjem fra tur, hvis de er blevet våde :o)

• #8   9. nov 2011 Tak for jeres svar,
    Hvis det ikke er sådan den jeg får ryster og sådan så vil jeg da klart også undgå det, synes bare det ville være rart og være klar med alting når den tid kommer.

& er det da overhovedet ikke muligt og ligge dem i kalogori?
    havde godt nok overvejet det næsten kun ku være XS/S da de jo ikke er så store.. og de andre størrelser bevæger sig op i lidt større hunde? smiley

• #10   9. nov 2011 Husk også at chihuahuaer sagtens kan ryste uden at fryse

Kommentér på:
ca str. på chihuahua?

Annonce