Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremmedlegeme- hvilke symptomer
  • #1   13. nov 2011 Meget stille, intetspisende og langsom..

En lab der havde spist et halvt kødben på een gang (altså slugt det)

• #3   13. nov 2011 Forsøger at kaste op gentagne gange , øm bug

• #4   13. nov 2011 Min Felix var pludselig en morgen meget smerteforpint at se på, fuldstændig opknebet i maven. Jeg var ikke i tvivl et sekund, at han havde voldsomt ondt i maven, så det var til dyrlægen med det samme. Ingen betænkningstid.

Det viste sig ved operation at han havde spist en sten som havde sat sig fast - læs evt. mere på hans profil.

• #5   13. nov 2011 hvor længe gik jeres hunde med det?

• #6   13. nov 2011 Da der var mistanke blev dyrlægen straks kontaktet, man bliver MEGET syg af tarmforstoppelse..

Det er vel ingen af dine?

• #8   13. nov 2011 afhængig af hvad den har slugt kan det komme af sig selv i den anden ende, også uden hunden viser symptomer, men det aghænger jo i høj grad af hvad og hvor stor en genstand.

hvis hunden viser symptomer, selv små ville jeg nok selv få den til dyrlægen, og få lavet røntgen - evt kontrast røntgen også for at se hvor det sidder og om det blokerer eller ser ud til at passere fint.

og så få den overvåget løbende indtil det er kommet ud eller indtil en operation måske er sidste udvej

• #9   14. nov 2011 Ved ikke hvor længe Felix gik med stenen i maven. Men fra jeg opdagede om morgenen at han havde voldsomt ond, gik der kun en time før jeg stod hos dyrlægen. Han blev opereret et par timer efter.
    Dagen før havde han ikke vist tegn på nogen form for ondt i maven. Men når jeg tænker efter, havde han noget diarre i en lille uge op til, men det tænkte jeg ikke meget over for det fik han ofte, hvis han fik spist noget han ikke kunne tåle. Havde en meget sart mave.

Kommentér på:
fremmedlegeme- hvilke symptomer

Annonce