{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Hvordan skal jeg tolke det?? (hund) {{forumTopicSubject}}

Ginga har inden for det sidste år, begyndt at...
Ja altså den bedste måde jeg kan forklare det på er:

I ved når en tæve sætter sine hvalpe på plads, og det luder voldsomt. Men det er det egentlig ikke?

Det har Ginga nu gjort en 6 gange over for andre hunde når de hilser..
Og er blevet lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke det?
Det er kun hunde hun aldrig har mødt og er næsten sikker på det kun har været hanner ( og unghunde)

Spørg endelig hvis der er noget jeg ikke har fået med!

På forhånd tak?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan skal jeg tolke det?? (hund)
Kommentér på:
Hvordan skal jeg tolke det?? (hund)

Annonce