{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.547 visninger | Oprettet:

At adoptere en hund .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har gjort mig mange overvejelser om at få en hund mere , og er simpeltehen faldt for Rosa http://www.dankasanimals.dk/adoption/hunde-i-dansk-pleje-til-adoption.html

Men jeg har jo ikke prøvet at adoptere sådan en hund som ikke har haft det godt før , så måske i har nogle bemærkninger eller andet som kunne være guld værd ..
jeg har ikke sendt noget afsted endnu , da jeg vil være helt sikker på at det passer ind ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At adoptere en hund ..
  • #1   16. nov 2011 har sagt du gerne må adoptere mig smiley

    synes det ville være bedre at vælge en hund tættete på så du har mulighed for at se om de kan sammen og om hunden fungere i et alm hjem

    kender nogen der fik en hund der smadret alt. men okay den havde heller aldrig boet inde i et hus.

    men tror da genneralt at der er flere positive end negative


  • #2   16. nov 2011 ej altså!!! sådan en side må du da ikke hive frem inden jeg har drukket mindst 3 kopper kaffe smiley

    nu er jeg styrtende forelsket i leo!! dejlig hund!!
    og jeg må ikke få hund nr 2 før til foråret!!!! eeeej altså smiley

    men det lyder sådan set som et fornuftigt foretagende.. du må endelig give en opdatering hvis du beslutter dig for at gøre det smiley


  • #3   16. nov 2011 sys det er positivt den er så ung, og lyder ikke til den har været udsat for noget dårligt (moderen har nok)



  • #4   16. nov 2011 jamen det er jeg helt indforstået med , men hun er jo kommet til danmark sidste år , så det bare et spørgsmål om at mig og lucky kører derned og besøger hende nogle gange smiley ..

  • #5   16. nov 2011 jeg har talt med flere som har fået hunde fra spanien og danske dyreinternater og alle dem jeg har mødt har været utrolig glade for forløbet. det kræver at man har ekstra overskud, for en hund som rosa vil kræve ekstra tålmodighed, for hun har jo ikke haft et nemt liv. Tag ned og besøg hende og tag din hund med så de kan mødes og se hinanden an. Så vil personalet også kunne fortælle dig om de specielle hensyn der måske skal tages.


  • #6   16. nov 2011 Jeg har adopteret Tedy. De oplysninger, som jeg fik om ham, har passet til punkt og prikke. Det eneste forbehold, jeg havde, var hvis vi ikke fik kemi sammen, så kunne han komme tilbage til et foster hjem.

    Heldigvis har vi det skønt sammen og jeg har ikke et sekund fortrudt. Du kan fint ringe til dem og få flere oplysninger inden du bestemmer dig.

    Det skal siges, at Tedy er enehund, du skal jo også se om din hund og Rosa kan fungere sammen - måske de kan mødes på neutral grund :o)


  • #7   16. nov 2011 ja jeg har ikke rigtig besluttet om mit hjem bare skal stå åben for en lille hund her hjemme fra Danmark som mangler et nyt hjem .. eller om jeg skal prøve at kaste mig ud i at få sådan en som rosa ind i mit liv .. jeg synes hun ser rigtig dejlig ud , men jeg ved også hvor mange der sidder og venter på et nyt hjem her hjemme i danmark .. har siddet og kigget div sidder fra internater her Danmark , men der bare ikke det vilde udvalg og de fleste er også hanhunde .

  • #8   16. nov 2011 Tror i at jeg kan skive en besked til den mail som det der ansøgningsskema skal sendes til ? vil gerne se hende og ovs inden jeg udfylder sådan et skema .

  • #9   16. nov 2011 De har også en kontaktfane på deres hjemmeside :o)


  • #10   16. nov 2011 Line
    hun ser godt nok også bare dejlig ud :o)
    men ja prøv at se om du ikke kan få lov til at møde hende førts og så udfylde sådan et skema bagefter :o)


  • #11   16. nov 2011 arrrh smiley sommetider så skal man bare åbne øjnene smiley

  • #12   16. nov 2011 Du skal i hvert fald være klar over den kan have mange ting med i bagagen, også selvom den er ung og kommet tidligt hjem, men er du villig til at evt skulle ligge et kæmpe arbejde i det så skal du gøre det, bare ikke gå ind i det og forvente en hel alm familiehund, for der er nogen ting der stikker dybt hos de gadehunde.

Kommentér på:
At adoptere en hund ..

Annonce