726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Måske lidt tosset, men hvad....... Måske lidt tosset, men hvad.......

Det hele startede faktisk med at vi mistede den ene af vores tæver, og min lyst til skue/udstilling forsvandt lidt sammen med hende, så vi blev enige om at juleskuer var ikke noget for os i år.....

MEN man har et standpungt til man tager et nyt. Tilmelder dog alligevel til juleskue i Brøup som er på søndag.

Så var det lige at vi var på besøg hos en medopdrætter som havde de skønneste babyer og man kom sådan lidt i hundehumør igen af at se de her 11 skønne hvalpe, hvor opdrætter siger, skal I med til juleskue i nordjylland. Nej vi har ikke tilmeldt, hvorfor det???? det havde hun men kan ikke selv gå ind med sine hunde pga en skade.... Hmmmmm tænke tænke. Jo vi gør det sørme, så i morgen tidlig tager jeg og kører hjemmefra kl 6, for at hente hende, to timers kørsel herfra, hvor vi så forsætter opad i små 1½ time for at stille to skønne hunde.

Jeg glæder mig faktisk helt vildt, men tænker lidt at småtosset er man nok for at køre i alt 7 timer for at stille en andens hunde til et juleskue ;-D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske lidt tosset, men hvad.......
Kommentér på:
Måske lidt tosset, men hvad.......

Annonce