{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Dukke-hunde - måske en god ide (?) {{forumTopicSubject}}

Jeg læste med i tråden om dukkehunde i går. Og har siden tænkt på, det måske slet ikke er så tosset med sådan en ?

Jeg kan se mange fordele :

1. Slut med at slæbe rundt på høm-hømposer og samle op, for folk kan ikke få øje på det alligevel.

2. Analog diskussionen om kamp-hunde, hundeskove o.s.v. , er det en stor fordel er være ejer af en dukke-hund. Når man så møder en aggressiv kamphund ( det være sig beagle eller lign. ), så bøjer man sig simpelthen, samler sin hund op, og putter den i lommen. Sk... smart, og en god løsning på et alvorligt problem.

3. Bilture...........slut med diskussioner om hvor hunden/ hundene skal være, hvis hele familien incl. børn skal med. De kan såmænd ligge i handskerummet - man kan snildt have en 4-5 stykker der.

4. Og er de urolige under turen, kan man bare lukke det. Smart......

5. Og de uhyggelige indbrud, hvor familiens hund er målet - jamen, tyvene vile aldrig finde ud af der var hund i hjemmet. Hvordan skulle de få øje på dem ?

6. Et problem er selvfølgelig hvis tyvene går efter elektronik, og så tager hunden i den tro, at det er en mobiltelefon.

- hvilket fører mig til årets julegaveide til de 9-12-årige piger, og andre barnlige sjæle ( og jo - jeg tager patent ) :

forestil jer en mobiltelefon udformet som dukkehund, hvor ringetonen er det sødeste lille "bjæf", og hvor vibartoren er tilsluttet halen, som logrer, når den ringer. Det er sku da kram - og en totalt hitter.

Problemet er selvfølgelig lige om lidt, hvor alle mennesker har en dukkehund ( fordi de kan se samme store fordele som mig ) at tøserne så kommer til at tage hunden i stedet, når telefonen ringer. Det kan få alvorlige bidskader som følge..

Men det kan måske løses.Seriøs avl kan måske fjerne tænderne på hunden.

Jeg kunne finde på meget mere, men så er jeg alvorligt bange for i tror jeg er useriøs, og bare pjatter.

M.v.h.
Nette - kommende dukkehunde-ejer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dukke-hunde - måske en god ide (?)
Kommentér på:
Dukke-hunde - måske en god ide (?)

Annonce