{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Sjov oplevelse i dag ;o) Langt ;oP {{forumTopicSubject}}

Hvor er det dejligt når folk kan finde ud af at oprette deres hund som den race eller blanding de er :o) Vil mene det gør det noget nemmere for os brugere hvis vi vil kigge efter f.eks. om der skulle være en lækker Schæfer han herinde man måske kunne komme i kontakt med og få arrangerede han bliver far til ens tæve's kommende kuld.

Engang imellem når folk opretter deres hund, jamen så kigger man jo og byder som regel Velkommen, hvis der ikke er nok tekst skriver man "Gerne lidt mere tekst" eller billeder "Gerne lidt flere billeder" eller hvis hunden er sat til at være en ren racet, men man kan læse eller se at det er den ikke, så skriver man gerne "Velkommen til den dejlige bamse, men han skal ind under blandinger :o)" hvilket folk normalt tager pænt og ændre det....

Men men men i dag ;oP Der var der så en der ikke tog det så pænt, personen havde fra start en meget stædig negativ attitude...
Man forsøgte at forklare hvorfor den burde komme under "Blanding af racer" i stedet for at stå som renracet, brugte den med at lede efter en ren racet han hund hvortil den blanding så ville poppe op.... en anden bruger herinde, fortalte personen, at hvis folk søgte på en race for at se hvordan den så ud, så ville blandingen dukke op og give et forkert indtryk.
Personen fattede ingenting og holdte stædigt på hunden skulle stå som den specifikke race da det stod i hundens "bog", jeg skrev at fordi der står Shih Tzu i Blis's bog fra dyrlægen, så er hun jo stadigvæk en blanding og derfor har jeg oprettet hende som "Blandinger af racer / Shih Tzu Blis" hvilket jo ikke gør hun er mindre værd som hund, fortalte også at jeg faktisk i sin tid have sat hende som "Shih Tzu Blis" men en venlig bruger havde fortalt mig hun skulle under Blandinger, jeg havde ikke set den i første omgang men fandt den :oD også var alt jo i den skønneste orden.
Flere bruger kommer på "banen" i hundens profil og udtrykker forargelse over den står som renracet... jeg foreslår personen at slette profilen (doh man kan jo bare slette kommentarene) og oprette en ny hvor hunden blev kaldt det rigtige så alle vores indlæg var væk...

Skal lige nævnes jeg gav hunden en Høj og kommenterede dens kønne udseende, alt blev slettet, men den høje er naturligvis stadigvæk derinde, jeg er ikke typen der går ind og laver den om til en lav, synes jo om hunden....
Opdager pludselig hunden er kommet ind under Blanding af Race og skriver positivt om hunden plus en tak (du ved selv for hvad)... da jeg sender den af sted ser jeg hunden står som Race bla bla, hvortil jeg ikke kan lade være med at komme med en "OMG ;oD" og skriver, at den ikke går…

Pludselig efter noget tid får jeg en pm:
"Hvad har det med dig at gøre hunden står under xxxx race?
er den ikke fin nok for herskabet?

hvad er det for en hakkeorden i har herinde?
er blevet meget skuffet og har kun haft profilen i 4 timer ca.
hvis dens profil irritere dig så lad den være tak.."

Jeg svare selvfølgelig tilbage på den pm:
"Jeg har forsøgt at forklare dig det ;o)

Selvfølgelig er hunden fin selvom den ikke er ren, jeg har jo selv Blis så den med "fin nok for herskabet" kan du godt "pakke" sammen overfor mig ;o) har 2 hunde, den anden Tobi er dog ren og med DKK.. en hund i mine øjne er en hund med eller uden stambog, men..... søger man f.eks. en han i en bestemt race fordi man gerne vil se om man kan finde en mulig han til sin tæve, så vil din dukke op som ren race, bl.a. derfor bør du sætte den som jeg har f.eks har sat Blis.... under blandinger evt. med en / race navn :o)

Din hund bliver INTET mindre værd, men der er "orden" i det herinde.... sådan som du har sat den nu vil du få problemer herinde....
Undskyld mig, men du opføre dig stædigt, med en negativ attitude hvilken ikke er den bedste start man kan lave herinde.... råder dig for din egen skyld, men også for dem der af en eller anden årsag søger blandt racerne."

Der kommer en pm mere fra personen:
"Sjovt... tror den kommentar med at være stædig kom fra den forkerte..
du bliver jo ved.
klart man bliver sur når folk bliver ved.
især når man er logget af nogetv tid og når så man kommer tilbage er der en længere debat mellem andre inde på ens side om hvor "dårligt" det er man ikke har ændret det..
som iøvrigt er svært når man ikke er online...

og hvis du gør det for at hjælpe, så tror jeg du sku ha stoppet ved den tredje besked.. det ´her er bare chikane..
lad mig være tak... ellers anmelder jeg dig herinde for chikane...

og så hold dit "jeg hjælper bare" for dig selv.. der er forkel på at hjælpe og så tvinge andre til det man selv mener er det rigtige..
surt dette forum er for folk der ikke syns andres mening tæller..
men så må man jo bøje sig.."

Jo jo synes lige jeg ville dele denne oplevelse med jer andre ;o) Jeg skrev ikke tilbage, tror ikke det hjælper ;o) Men jeg synes det er lidt sjovt, for jeg havde faktisk ikke opdaget personen gik offline, det kan man jo ikke se når man sidder i hundens profil ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov oplevelse i dag ;o) Langt ;oP
  • #1   6. feb 2011 Hold da op......

  • #2   6. feb 2011 Næ ;o) men sådan er det jo også tit her i Forum, dem der ved en masse og forsøger at give deres viden videre, de får tit af vide de er "Snobbede" osv. ikke engang ;o) :o) :oP bliver der kigget på..... næ nej teksten bliver bare opfattet negativt, ville være rart om sådan personer der "fare" op lige læser en gang mere og med et andet syn - humør evt. høre baggrunden ad hvordan de opfatter det skrevende.... Jeg er af den opfattelse, at selvom man kan læse ting herinde som i første omgang kan lyde som en hård kommentar, så er den det ikke, hvorfor skulle man svine folk til med vilje ikk.....

  • #3   6. feb 2011 det var svar til dig marlene ;o) glemte at skrive dit navn hehe

  • #4   6. feb 2011 Hehe aino , endnu et bevis på du er evig glad smiley underligt som folk kan te sig her på hg

  • Christina G
    Christina G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   6. feb 2011 Hun må da åbenbart skamme sig over sin blandings hund, siden hun så hårdnakket holder på at den skal stå som renracet. Måske skulle hun bare have købt en renracet fra start ;). Det har jo intet med fin og fornem at gøre, en hund er en hund, men jeg holder med dig at den skal stå under blanding smiley

Kommentér på:
Sjov oplevelse i dag ;o) Langt ;oP

Annonce