{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Hot spot??? {{forumTopicSubject}}

Hvordan starter hot spot og hvordan har det set ud hos jeres hunde? Har absolut ingen erfaring med dette og synes de billeder jeg har googlet ser meget voldsomme ud.

Har opdaget, at Ludvig har noget rødt og kløende under det ene forben-om det er hot spot aner jeg ikke....han prøver ihvertfald at klø det, men er lidt svært for ham med de lange ben;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot spot???
  • #1   19. nov 2011 Min gamle hund havde fået hot spot bag øret, håret faldte af og det væskede meget, og det var irriteret, hun kløede i det. Jeg ved ikke hvordan det startet, men hun fik en bar plet som væskede meget, tog straks til dyrlæge og fik afvide det var hot spot.

  • #2   19. nov 2011 Hot spot starter som et lille væskende sår. Det kan komme af en rift, der ikke får luft til at kunne hele f.eks.

    Hot spot er noget fanden har skabt i vrede:-( Det er ekstremt smertefuldt for hunden og det kan brede sig i løbet af få timer.

    Ved mistanke om hot spot er jeg hos dyrlægen med det samme!! Jeg har oplevet en af mine hund (som før havde fået lagt dræn i en byld og syet drænet fast uden bedøvelse og uden at fortrække en mine) ligge og skrige af smerte og vi var 4 mennesker om at holde ham bare for at kunne barbere området frit.


Kommentér på:
Hot spot???

Annonce