{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Dumme hund! Eller.. {{forumTopicSubject}}

Åh, nu har jeg endnu engang bevist, at det ikke er hunden, men ejeren der bærer fejlen! Jeg er allergiker, så har taget nogle forholdsregler, fx at Emma ikke må være i sengen mere. Det gik fint, hun lærte hurtigt, at hun ikke skulle være i sengen, hverken når jeg lagde mig, eller når jeg var andetsteds.
Men pludselig, i den sidste måneds tid, vågnede jeg op med hende i min seng, hver eneste morgen! Eeey hvor det frustrede mig, for hun må jo ikke respektere mig, når hun bare ventede med at komme op, til jeg sov!
Nå, hvorom alting er, havde jeg i weekenden en veninde på besøg, der sov hos mig. Lørdag morgen vågnede jeg igen med Emma i sengen. Det samme søndag. Meget pinligt berørt måtte jeg undskylde for min hunds dårlige opdragelse for min veninde, og forklare, at Emma IKKE må være i sengen, men at jeg åbenbart ikke kunne lære hende, ikke at komme op når jeg sov. Og fanden om ikke min veninde undrende fortæller mig, at jeg begge morgener havde klappet på sengen og kaldt Emma op! - Ihh, nej, jeg er ikke så frisk om morgenen. Nej, for den da! Det kan godt være hunden bliver vandt til at være i sengen, men ejeren bliver altså lige så vandt til at have hunden der !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme hund! Eller..
  • #1   21. nov 2011 LOOOOOL stakkels Emma....
    Tag en våd avis og begynd at slå dig selv i nakke og sig dumme hundeopdrager, så lærer du det nok... smiley


  • #2   22. nov 2011 hehe. Dygtig hunde opdrager 8-)

  • #3   22. nov 2011 Hahaha Det minder miig om nogle morgener da min datter var spæd, hvor jeg vågnede og tænkte: "Nææææh.. hun har sovet igennem i nat" for derefter at vende mig om og finde hende i min seng.

  • #4   22. nov 2011 Anika - haha du kan tro, jeg får både med avisen, el-halsbåndet og gift i maden! Ej, puha, jeg var glad for jeg ikke havde skældt hende rigtigt ud, hver gang jeg fandt hende der!

    Det bare mig - Ih ja, det er sjovt! Det er bare SÅ hyggeligt at putte om morgenen. Dumme dumme allergi! Jeg må tage mig selv i nakken og få taget mig sammen til at være konstant - overfor mig selv!

    Calle - Ha ! Eller ikke! Ingen godbid til mig i denne omgang

    Pruse - Nåå hvor kært smiley Og man kan bare ikke gøre meget ved det, når man ikke selv opdager det!


Kommentér på:
Dumme hund! Eller..

Annonce