Gåtur med mystisk anfald! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige brug for nogle menininger fra jer kloge hoveder
Micki og jeg går en god morgentur hver morgen, gerne forskellige veje hver dag. Men nogle gange kommer man selvfølgelig de samme steder, det kan jo ikke undgåes. Et af de steder er et stort græsareal, som vi af og til krydser på vores tur. Det store spørgsmål kommer så her:
Når vi er ca. midt på det areal går Micki helt i selvsving. Han kaster sig frem i snoren, hopper op og slår koldbøtter i luften, gør helt overdrevet og prøver i det hele taget bare at komme væk i en fart. Jeg kan næsten ikke holde ham! Det sker hver gang vi går der?! Men han har aldrig oplevet noget traumatisk der, for der er aldrig andre mennesker eller dyr. Kun græs?
Det skal lige siges at normalt går han vældig fint og jeg kan sagtens styre ham.
I morges skete det så igen, og tilfældigt kommer der en 10årig dreng forbi og Micki kaster sig mod ham og gøer helt vildt, som om den stakkels lille dreng er farlig? Altså Micki plejer ALDRIG at gøre sådan, så det var vildt mærkeligt. Og drengen blev selvfølgelig lidt bange
Hvad tror i der gør udfaldet? Og skal jeg bare lade vær med at gå den vej, selvom det er en virkelig skøn tur? Eller har I ideer til hvordan jeg får kontakt til Micki og får ham beroliget?
lige så snart vi er væk fra området, så går han som en engel igen.
Kom endelig med gode råd
eller bare ideer til hvad der gør udfaldet. Mange tak
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 39
jun 2006
Prøv at sætte din hånd på jorden når det sker, så kan du mærke om der skulle være noget ubehageligt på jorden
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 39
Men det med ræven er måske ikke sandsynligt, når nu der kan gå nogle uger imellem vi er på stedet?
Og jeg prøver lige at mærke på græsset når jeg kommer forbi igen. Kunne være dejligt at få løst mysteriet!
jun 2006
Gåtur med mystisk anfald!