1.350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL

Kom til at tænke på om nogen af jer kender dette produkt af hudnefoder ?

Har selv købt det til min "kommende" rottweiler hvalp (tæve) , og satser stærkt på hun skal have dette foder de første 12måneder fra hun er 8 uger gammel. Syntes når man læser om selve indholdet i produktet, så virker det rigtigt godt. Her tænker jeg mængde fordelingen af de forskellige næringsstoffer osv.

Hvad syntes i ?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL
  • #1   24. nov 2011 ps: glemte at skrive, at hvalpen er vendt over til dette produkt. så afvænningen fra hvalpe foderet er sket smiley

• #6   24. nov 2011 hmm ja jeg kan godt se hvad i mener nu når jeg selv kigger efter. Tusind tak smiley

hmm jeg er ikke glad for at høre det med hundene bliver tynde.. Altså, jeg vil jo gerne have foder der gør min rottweiler stor og sund.. Har i gode erfaringer med andet foder ? nu tænker jeg i forhold til rottweileren.

ps - har ikke købt foderet endnu dog, leder stadig efter det rigtige nemlig

• #10   24. nov 2011 Jeg bruger robur med rigtig gode erfaringer. nok et af de bedste foder vi har brugt undtaget ren barf.

Specielt trimbarhenden og farverne er rigtig gode på foderet, hundene ahr mere energi og fungere bedre i daglihdagen.

Jeg har ingen problemer med tynde hunde eller dårlig mave.

• #11   24. nov 2011 Ja, der er delte meninger om hvor vidt det er godt til rottweilere...jeg kender opdrættere der er ovenud tilfredse med robur, mens andre synes at det ikke er særligt godt...Men sådan er det jo med så meget foder, men vil give ret i at det er dyrt nok i hvert fald...

Hvis du evt vil have noget foder hvor den ikke vokser så hurtigt på, så brug eukanuba large breed, ellers er der RC giant junior(brug ikke babydog, de får rottweilere til at vokse i smadder).

• #12   24. nov 2011 Vi er ved at skifte Tjalfe fra Eukanuba til Orijen. Det synes jeg er det bedste tørfoder.

• #19   24. nov 2011 Min yngste whippet fik Bozita Robur Breeder & Puppy indtil hun var 10 måneder og det fungerede helt fint.
    Hun voksede jævnt og har hele tiden haft fine stabile bevægelser i forhold til alderen.

Jeg er en smule "hysterisk" efter tidligere at have oplevet benbrud hos en whippethvalp, så jeg fik røntgenfotograferet for- og bagben, da hun var 4½ måned gammel, kalklag og vækstzoner så rigtig fine ud.

Om det fungerer til en rottweiler tør jeg ikke sige, den har jo en lidt anden kropsbygning og vægt end en whippet smiley

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 103
    #20   24. nov 2011 Har kun gode erfaringer med Bozita ;o)

• #21   24. nov 2011 Jeg vil dog ikke anbefale taste of the wild til rottweiler, da det er et all life stage foder, personligt har jeg det bedst med at man fodrer med largebreed puppy når vi snakker store racer, der er disponibel for HD.
    Mine franske får TOTW, og kører fint på det.

RC kan godt købes billigere end 519 kr...hvis man køber på denne side, sparer man nogle penge...

http://www.zooplus.co.uk/shop/dogs/dry_dog_food/royal_canin_size

• #22   25. nov 2011 tak for de gode input og debatten, det var til stor hjælp smiley

Kommentér på:
Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL

Annonce