1.350 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL
Kom til at tænke på om nogen af jer kender dette produkt af hudnefoder ?
Har selv købt det til min "kommende" rottweiler hvalp (tæve) , og satser stærkt på hun skal have dette foder de første 12måneder fra hun er 8 uger gammel. Syntes når man læser om selve indholdet i produktet, så virker det rigtigt godt. Her tænker jeg mængde fordelingen af de forskellige næringsstoffer osv.
Hvad syntes i ?
0 synes godt om

aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 25
aug 2011
hmm jeg er ikke glad for at høre det med hundene bliver tynde.. Altså, jeg vil jo gerne have foder der gør min rottweiler stor og sund.. Har i gode erfaringer med andet foder ? nu tænker jeg i forhold til rottweileren.
ps - har ikke købt foderet endnu dog, leder stadig efter det rigtige nemlig
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.256
Specielt trimbarhenden og farverne er rigtig gode på foderet, hundene ahr mere energi og fungere bedre i daglihdagen.
Jeg har ingen problemer med tynde hunde eller dårlig mave.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Hvis du evt vil have noget foder hvor den ikke vokser så hurtigt på, så brug eukanuba large breed, ellers er der RC giant junior(brug ikke babydog, de får rottweilere til at vokse i smadder).
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.808
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 48 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.125
Hun voksede jævnt og har hele tiden haft fine stabile bevægelser i forhold til alderen.
Jeg er en smule "hysterisk" efter tidligere at have oplevet benbrud hos en whippethvalp, så jeg fik røntgenfotograferet for- og bagben, da hun var 4½ måned gammel, kalklag og vækstzoner så rigtig fine ud.
Om det fungerer til en rottweiler tør jeg ikke sige, den har jo en lidt anden kropsbygning og vægt end en whippet
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 103
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Mine franske får TOTW, og kører fint på det.
RC kan godt købes billigere end 519 kr...hvis man køber på denne side, sparer man nogle penge...
http://www.zooplus.co.uk/shop/dogs/dry_dog_food/royal_canin_size
aug 2011
Hundefoder Bozita Robur Breeder & Puppy XL