1.261 visninger
|
Oprettet:
Hårløs plet på halsen {{forumTopicSubject}}
(se album)
Emma taber efterhånden mere og mere hår på halsen. Først troede jeg bare, det var fordi hun blev lidt tyndhåret pga. halsbånd, men så begyndte det at blive skaldet og i et stort område, og da hun ikke har halsbånd på, andet end når vi er ude, forstår jeg det ikke helt.
Det skal lige siges, at hun er meget tyndhåret på maven op til forbenene, men lige nøjagtigt på halsen plejer hun faktisk at have ret så tykt, pjusket hår.
Hvad tror i det kan skyldes?
Vi skal til dyrlægen til et tjek i morgen, men jeg synes alligevel gerne, jeg vil høre jeres bud?
Godaften
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.304
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.105
Min venindes chi gjorde det samme.. Den kom igennem hele møllen med blod tjek og skrab og andre sjove ting, fik kvæg medicin og intet virkede..
Så skiftede min veninde dyrlæge og fik en flaske speciel shampoo og vupti: Vovse fejler ikke noget mere..
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 376
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 220
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 371
Jeg var forbi dyrlægen idag, hun kunne ikke sige hvad det var, og fordi det ikke var rødt eller irriteret, ville hun se tiden an.. Andet fik jeg ikke at vide.
Mulle - kan du muligvis huske, hvad det shampoo hed?
Charlotte - Jeg vil begynde med noget lakseolie så
Janie - Hvordan ville det se ud hvis det var ringorm? Ud over der ville komme flere pletter, ville huden have nogle symptomer?
Jeg kom til at tænke på, om det måske kunne være noget allergi for metallet i hendes halsbånd? Der er nogle kødbens-nitter, der har en "lås" på indersiden af halsbåndet. Jeg synes nemlig at huske, det var omkring den tid hun skiftede til det halsbånd, håret begyndte at blive tyndt.
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.105
Overhoved ikke.. men jeg kan find ud af det
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 376
dec 2010
Charlotte - du kan tro, jeg er allerede i fuld gang
dec 2010
dec 2010