grynter??? {{forumTopicSubject}}
Hej hg.
Jeg har et lidt underligt spørgsmål... og kan ikke finde ud af om det høre hjemme herinde eller i avl-diskutionen. Men her kommer det. Vores hund, Laidey, venter sit sidste kuld hvalpe og er 56 dage henne i dag. Så i princippet vil hun kunne nedkomme når som helst. Da det ikke er en planlagt parring, og vi først var sikre på "gevinst" da det var forsent, har vi været nødsaget til at gennemgå det. Hun er nu 9 år gammel, og som sagt er det hendes 3. kuld. Jeg er begyndt at bekymre mig lidt, som nok enhver højdrægtig hundeejer er. Hendes 2 andre fødsler er gået uden problemer. Ca. fra i fredags dvs. 3-4 dage har hun gryntet, og det har hun aldrig haft gjort under de andre drægtigheder. Jeg har gogglet løs, og fundet frem til at det kan skyldes kennelhoste, men ingen andre symbtomer har hun. Hvad ville i gætte på? Hun grynter mest når hun skal spise, men nu også når hun ligger og står. Æder ellers fint, drikker, løber, leger, putter, hopper og er glad, ingen feber. Dog er hun ved at være ret stor og alm. drægtigheds-besværet, med gennemsigtig slim ud af skeden, så jeg tænker at vi er oppe over. Er der nogen andre der har prøvet noget lign.? tror i det er to forskellige ting?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Hvor langt var hun henne da i opdagede at hun var drægtig?
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 31
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 977
Håber at alt går vellykket og at hun klarer den trods alderen...
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 965 Svar: 18.379
grynter???