594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

har et spørgsmål har et spørgsmål

hvis går ind på min profil og ser mit nyeste video så kan i se min mops ligge og dige på hans bamse mens han piver..

andre med hund der gør sådan og som ved hvorfor?

han gør det primært når han har spist..

smider oz lige linket til videoen med her smiley

http://hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=34106

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har et spørgsmål
  • #1   1. dec 2011 Aner ikk hvorfor han gør det og har heller ikke mops...
    Men kan sgu ikk lade være med at trække på smilebåndet... smiley

Han er da sød, og den lyd der - Årrh smiley Han sys vel bare at det er hyggeligt ?

• #2   2. dec 2011 Nej, undskyld, men som frides siger, det ser altså lidt for sødt ud.
    Min Emma som ligger her i sofaen ved siden af, begyndte at pive noget så gevaldigt, da jeg så klippet, og hun hørte din kære vuf. Nu er hun helt oppe at køre

• #3   2. dec 2011 Hvor kært.... Luka sad her ved siden af mig med hovedet på skrå og ku slet ikke finde ud af hvad der lige skete :o)

• #4   2. dec 2011 Har ikke haft en hund som gjorde det men en killing.

Den killing jeg havde var ikke fra et godt hjem. Avler var psykisk syg og tog sig ikke af killingerne. Tror også hun løj om alder.

Jeg ved ikke om dette har noget på sig men jeg TROR det kan være fordi hvalpen enten, er taget for tidligt fra moren eller, at moren måske ikke har været så god til at være mor, og hvalpen derfor ikke har fået tilfredstillet sit behov for at sutte og trykhed..bare en tanke.

• #5   2. dec 2011 Min store han schæfer gør det også . Jeg aner heller ikke hvorfor.Min lagde også hovedet på skrå ,da jeg så klippet smiley

• #6   2. dec 2011 Ps. Min er ikke blevet taget for tideligt fra moderen , eller har haft en dårlig mor...

• #7   2. dec 2011 han er ik taget fra for tidligt.. og moren var en rutineret tæve så kan ik tro det er i den dur..

og ja det er noget af det kæreste smiley vi sys oz han er super dejlig når han gør det..

et eller andet sted tror jeg måske det er en hygge ting han har fundet på smiley

• #8   2. dec 2011 Det er vel lisom med børn og deres sut eller sutteklud, nullerklud, bamse osv... Det er hyggeligt og de føler sig godt tilpas smiley

• #9   3. dec 2011 frides.. ja det tror jeg nemlig oz..

det sjove er så at han ind i mellem bliver så'n helt 'små sur' og kommer med en lyd og så tager han bamsen i munden og så hen og ligge på en andens fødder..

han putter altid ovenpå vores fødder - oz når han tygger tyggepind smiley

• Sandra K
    Sandra K Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #10   19. dec 2011 Hejsa

Min mops Anton gør nøjagtig det samme. Han piver bare ikke. Specielt om aftenen, når han er træt, eller hvis vi sidder ved spisebordet. Så kommer han løbende med hans bamse, og lægger sig og sutter på snuden. Tror at det er en form for tryghed for ham. Det er meget sødt:-)

• #11   19. dec 2011 nååårh jamen så er det bare endnu et mopse fænomen, lissom det er sidde med strakte bagben fladt på numsen er smiley

Kommentér på:
har et spørgsmål

Annonce