658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Her noget jeg synes i ska vide...!! Her noget jeg synes i ska vide...!!

Dette indlæg er et efterfølgende indlæg til:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=49104

Hej alle samn..

Jeg har ikke selv sat Trunte til salg, det gjorde min kæreste på hans arbejde.. Han vidste ikke noget om at jeg havde spurgt jer herinde.. Og Trunte er bestemt ikke hoget hovsa køb, jeg købte hende fordi jeg gerne ville ha en hund og da vi venter os købte vi hende fordi vi vidste at hun kunne godt med børn, da hun er opvokset i hjem med børn..

Annoncen er forresten slettet...!!

Jeg har prøvet mange gange og gå med hende ude i have for og se om hun så vil stikke a så jeg kan se hvor det er henne hun kommer ud, men det gør hun ikke.. Jeg er begyndt og rende og lege lidt med hende derude, så hun ved at hun har min opmærksomhed derude og at det bedste sted for hende er på den side a hegnet..

Jeg ved ikke rigtig noget om hendes fortid, andet end jeg tror hun er blevet slået, for hun bukker samn hvis man får vendt sig for hurtig om mod hende, med armene løftet..

I weekenderne tager vi hende med til stranden eller i skoven, så hun kan brænde lidt energi a der, ved godt det ikke er så meget men hun har så mange vejrtrækningsproblemer, så hvis hun overanstrenger sig kan hun ikke få vejret..

Men jeg vil da tag jeres råd i brug og prøve de forskellige, og jeg ved godt at det ikke er noget der sker på en dag, så det skal ha tid.. Og det vil jeg gi det..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her noget jeg synes i ska vide...!!
Kommentér på:
Her noget jeg synes i ska vide...!!

Annonce