{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

hvad pokker gør vi - hund bange for anden hund {{forumTopicSubject}}

Vi prøver at gøre en lang historie kort, men takker på forhånd for tålmodigheden.

Min mor har en tæve, stereliseret på 3 år, hun har døjet med blærebetændelser og nu på det sidste 2 gange sprunget trommehinde i øret ...

Jeg har så en han hund på 4 år, og de har fra første dag (han var med nede og hente hende) været de bedste venner ...
Min mor har min hund om dagen, da han ikk kan være alene hjemme, så de er vant til hinanden...

Et par gange, imens hun har haft ondt, har hun "fløjet i flæsket" på nico - men så snart vi har fået styr på smerter har der intet været..

Så her i sidste uge, sprang hun på ham igen - os af sted til dyrlæge og ja, sprunget trommehinde - så hun fik selvfølgelig smertestillende, og så plejer det at gå igen, men nej, dagen efter fløj hun på ham igen, og vi blev enige om med dyrlægen at skille dem ad ....

Nu ved jeg så ikk om det har gjort problemet større ??
For igår, efter 2 dages adskillelse og smertestillende ville vi ha dem lukket sammen igen - men nu er problemet Nico ...

Han sniger sig rundt, kikker væk når Coco nærmer sig, går med kroppen buet i et u - væk fra hende, og i går da hun var i stuen - lå han og rystede ude i køkkenet ...... Han VIL ikke kikke på hende - han virker simpelthen skræmt .....

Så hvad gør vi nu ???

Håber nogen kan hjælpe, vi vil jo ikk af med nogen af dem ....


Kommentarer på:  hvad pokker gør vi - hund bange for anden hund
  • #1   5. dec 2011 Mon ikke bare, at han skal have lidt tid til at finde ud af, at hun ikke er farlig længere?
    Jeg ville lade dem finde ud af det, holde øje med, at hun ikke får fat i ham igen, og ellers bare lade dem gå selv. Ingen pylren og ingen ekstra opmærksomhed til Nico, så der ikke bliver gjort noget ud af det. Gå en masse ture med dem sammen, så der er noget at lave andet end de bare er sammen


Kommentér på:
hvad pokker gør vi - hund bange for anden hund

Annonce