{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Molly er sprunget læk. {{forumTopicSubject}}

Vi er flyttet over i en 2. sals lejlighed, og derfor bliver Molly båret op og ned af trapperne, af ren skræk for at det ville ødelægge hendes ben ellers at skulle gå op og ned af trapperne 4 gange om dagen. smiley
I starten gik det helt fint med at hun fik 3-4 lange lufteture hver dag. Min mor går med hende klokken 6-7 om morgenen, jeg går med hende til middag, jeg går med hende igen om eftermiddagen og vi går begge med hende senere på aftenen, inden sengetid.
Nu har vi i ca. 2 uger i streg oplevet at hun tisser i gangen og på gulvtæpperne rundt i lejligheden. Hun virker stresset, og den eneste måde vi overhovedet kan få hende til at falde til ro på, er ved at tænde for gasvarmeren, hvor hun så straks ligger sig foran den i timevis, og kun engang imellem rejser sig for at spise eller drikke.

Hvorfor springer hun pludseligt læk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Molly er sprunget læk.
  • #1   7. dec 2011 Fordi hun er stresset, som du selv skriver.

Prøv at kontakte en adfærdsbehandler eller gå til dyrlægen og få noget dap og evt medicin og få arbejdet på det.

• #2   7. dec 2011 det er nok relateret til flytningen... men der er jo også den mulighed at hun har en blærebetændelse så det ville jeg da nok lige få afklaret inden jeg begyndte på alt muligt andet....

har selv en hvalp som har haft blærebetændelse 3 gange her i efteråret, så det kunne jo ikke nytte at vi skældte hende ud osv...

Kommentér på:
Molly er sprunget læk.

Annonce