Molly er sprunget læk. {{forumTopicSubject}}
Vi er flyttet over i en 2. sals lejlighed, og derfor bliver Molly båret op og ned af trapperne, af ren skræk for at det ville ødelægge hendes ben ellers at skulle gå op og ned af trapperne 4 gange om dagen.
I starten gik det helt fint med at hun fik 3-4 lange lufteture hver dag. Min mor går med hende klokken 6-7 om morgenen, jeg går med hende til middag, jeg går med hende igen om eftermiddagen og vi går begge med hende senere på aftenen, inden sengetid.
Nu har vi i ca. 2 uger i streg oplevet at hun tisser i gangen og på gulvtæpperne rundt i lejligheden. Hun virker stresset, og den eneste måde vi overhovedet kan få hende til at falde til ro på, er ved at tænde for gasvarmeren, hvor hun så straks ligger sig foran den i timevis, og kun engang imellem rejser sig for at spise eller drikke.
Hvorfor springer hun pludseligt læk?
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Prøv at kontakte en adfærdsbehandler eller gå til dyrlægen og få noget dap og evt medicin og få arbejdet på det.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 965 Svar: 18.275
har selv en hvalp som har haft blærebetændelse 3 gange her i efteråret, så det kunne jo ikke nytte at vi skældte hende ud osv...
Molly er sprunget læk.