Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  breton????
  • #1   9. dec 2011 Jeg har to konkrete oplevelser med breton - jeg ved ikke om det overhovedet kan generaliseres, men jeg tror det...

Fuld knald på og tendens til at overhøre indkald...

• #2   9. dec 2011 Præcis er de to jeg kender også =)

• #3   9. dec 2011 Vi har selv haft Breton ;-(
    Uha uha, han var så ustyrlig, meget aktiv, så aktiv at min mand måtte cykle eller løbe 8-10 km med ham INDEN træning, da det ellers var helt umuligt at få ham til at høre lidt...
    Når vi sad inde om aftenen vimsede han konstant rundt, ødelagde alt indenfor, når hundene var alene hjemme..
    Vi opgav da han var ca 2½ år og fik han aflivet..
    Adfærdsdimsen, dyrlægen, DcH træneren og os selv, var tømt for ideer og løsninger...
    Ricko var en sølle sjæl i konstant bevægelse ;-(

• #4   9. dec 2011 De jeg kender og har kendt, har ganske rigtig fuld knald på ude, men er absolut i stand til at slappe af inde og er pragtfulde blide familiehunde.
    Det er ikke den nemmeste hund, at få et sikkert indkald på, men det kan læres, ellers ville den heller ikke være meget bevendt som jagthund smiley

Det er en fuldblods jagthund og mange opdrættere af racen sælger kun hvalpe til jægere.
    Det er en hund, der skal aktiveres og efter min overbevisning skal den have lov at arbejde med jagtrelaterede opgaver for at trives.

• #5   10. dec 2011 giver alle ret
    møder tit en dame der bor i nærheden der har 2 af slagsen fra samme kuld.Balder og Bølle. de er lidt over et års tid og de har bare krudt i r.... Snakkede med konen og manden den anden dag da de begge var ude med dem. De bruger dem til jagt,men sagde de havde problemer med den ene nu da der var mange tæver der var i løb gg... Kun den ene der var løs da den anden ville stikke af,sagde de
    Ved de havde en tæve før i samme race som de også brugte til jagt,så ville lige høre om de kunne mærke forskel på at have tæve i stedet for hanner... Åh gud,det kunne de hehe

• #6   10. dec 2011 Min svigermor og hendes mand har en - de bruger den til jagt, hvilket racen er super gode til. Der er meget energi i racen, men det er en skøn familiehund, minder meget om en lab.

• #8   10. dec 2011 Palle: vil nu påstå at labben også har brug for at blive brugt, måden den visser den er understimuleret på er bare anderledes end mange andre racer. Jeg har mødt mange understimuleret labber og de ligger bare og bliver apatiske, sover hele tiden, men de "lider" da alligevel...

Ts: undskyld ot. kender ikke så meget til bretonen, men synes de virker meget energiske men samtidige meget følsomme, let til nervøsitet. men har som sagt ikke så meget erfaring med racen.

• #11   12. dec 2011 Palle: det jeg mente var at som familiehund minder den om en lab. Den er lige så kærlig, og skøn. Jeg vil give dig ret i at den har et andet energiniveau, men som der også bliver skrevet, så har labben også brug for stimulering.

Kommentér på:
breton????

Annonce