Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDNU et foder spørgsmål.
  • #1   10. dec 2011 Umiddelbart synes jeg også at det de skriver om deres foder lyder godt, men det vil enhver forhandler nok gøre;-)
    Derfor ville det være rart med nogle, med egne erfaringer.

Må jeg spørge hvilken "smag" du har valgt? Synes der er en del at vælge imellem..:-)

• #2   10. dec 2011 Jeg har fodret med Wolfsblut længe nu. Jeg oplever en vægt der bliver holdt godt på det den skal være, nu har jeg små hunde, og de er pæne og slanke. Det er drøjt så der bliver ikke spist så meget i løbet af dagen. De kan godt gylpe lidt op i munden bagefter, ved jeg ikke om andre oplever?
    Smuk og blank pels, ikke så meget fældning.
    Men alt i alt et super godt foder synes jeg smiley
    Og der bliver lagt cirka én til to prutter om dagen. smiley

• #3   10. dec 2011 Mandy Sisse - Pekingeseren! N: Haha, den med prutter var nu meget sjov :0)

Er der nogen der ved om de har hvalpe foder, eller om det kun er foder til voksne hunde?? Synes ikke rigtig jeg kunne finde til hvalpe på deres hjemmeside....

• #4   10. dec 2011 http://healthfood24.com/
    Der køber jeg det. Jeg mener det er til alle slags hunde. smiley

• #5   10. dec 2011 Nu ved jeg godt, at det ikke er det du spørger om, men har du kigget på Pure fra Kingsmoor. Det er et dansk kornfrit foder, og jeg har selv brugt det siden nytår til mine maltesere, og det er indtil nu det foder der har virket bedst hos os. Hundene har en fin pels og så spiser de stadig gerne dette foder.

• #6   10. dec 2011 Jeg har lige bestilt Wolfsblut hjem og går og venter på at det ankommer herfra: www.tiershop.de

Så nu prøver vi det istedet for Luposan:-)

• #7   10. dec 2011 Lise-Lotte K: Nej, det har jeg faktisk ikke.. men vil lige prøve at se på det.. vil helst bruge foder som er mest "naturligt" for mine hunde.. uden at barfe..

Tak for hjælpen allesammen :0)

• #8   10. dec 2011 Mine whipper fungerede ikke på wolfsblut.
    Alfa tabte vægt og muskelmasse, selv med en fodermængde på 500g om dagen, hun vejer 18 kg, så det er temmelig meget foder.

Desuden blev hun sløv og hendes kondition blev som følge af både vægttab og aktivitetsniveau mere end elendig.
    Jeg ved flere med aktive/brugs hunde har haft samme erfaring.

• #9   10. dec 2011 Vi bruger WB og har gjort det i et års tid. Vi er godt tilfredse og hunden fungerer rigtig godt, pelsen kunne godt være flottere, men det hjælper at give ham råt kød også.

De laver ikke hvalpe foder da deres foder er til hele hundens liv, altså fra den begynder på fast føde og til den ikke er her mere.

• #10   10. dec 2011 Kun stor ros herfra til WB smiley

Kommentér på:
ENDNU et foder spørgsmål.

Annonce