{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

hjælp til nybegynder:) {{forumTopicSubject}}

heej alle kloge mennesker:)

æresten og jeg ha gået og snakket om at få en hund det sidste halve års tid, oghåber på at anskaffe os en om et par måneder:) vi havde selv tænkt på en cavalier. men i må meget gerne komme med forslag:)
lidt info om os: vi er 20 begge to. vi bor i en 3 værelses lejelighed/rækkehus på 84 kvm2 med en dejlig lille have til os. jeg er mekaniker og er derforik hjemme fra 7.10 til ca 16.15. min kæreste er pædagog og hendes dage skifter men hun er os normalt væk otte timers tid.. efter vi kommer hjem er der masser af tid til hunden både til tærning,leg og gåture.
jeg havde tænlt mig at tage ferie nå vi fik hvalpen, men hvor lang tid skal jeg tage er en uge nok eller hvordan?
kanhvalpen være alene hjemme nå jeg engang skal på arb igen??

takker mange gange på forhand:)

ps det er vores føste hund:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til nybegynder:)
  • #1   19. dec 2011 En uge er ikke nok smiley

  • #2   19. dec 2011 Der vil formentlig gå lang tid før hvalpen kan være alene i 8 timer. Nogle ugers ferie, og så en fast hundepasser derefter, ville være optimalt.

  • #3   19. dec 2011 så en cavalier ville ik gå?

  • #4   19. dec 2011 Jo det har intet med racen at gøre. Der er ingen hvalpe der kan lære at være alene hjemme i 8-9 timer på en uge.

  • #5   19. dec 2011 som sagt, sputgte bar om en uge ar nok:) så tag jeg bar 3-4 ugers ferie: ) intet problem:)

  • #6   19. dec 2011 Vi svare os bare smiley

  • #7   19. dec 2011 er jeg skam os glad for:) hva så vis jeg holder 3 ugers ferie?? hva gørjeg så efter

  • #8   19. dec 2011 hvis din kæreste er pædagog er der vel også dage hvor hun møder senere, eller er tidligere hjemme...