{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Min mor er dum... {{forumTopicSubject}}

Ja helt ærligt, hvad har hun lige gang i ... Jeg ligger og sover ligeså fredeligt i sengen (må ellers ikk sove i sengen, så ikk sig noget til hende) hun sidder bare og spiller på hendes pc og så irriterende som hun er, flytter hun indimellem hendes ben, så jeg bliver revet ud af min skønne drøm, Altså!!!

Sys godt nok det er frækt.. Ikk nok med at jeg har tilladt mig at snige op i sengen, men nu skal min mor også ødelægge min skønhedssøvn..

Nå, er der andre af jer skønne 4benede venner der ellers har noget dejligt at berette om i aften smiley

Potedask fra Chiantie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor er dum...
  • #1   21. dec 2011 Hahaha, kan rigtigt se det for mig sådan som du skriver det. smiley
    men det lyder da også bare møg irriterende!! *GG*


  • #2   21. dec 2011 ja sådan opfører min silke sig også hvis hun har lagt sig og jeg vil flytte hende bliver hun meget fonærmet, kigger på mig og fnyser og går ud i hendes hule "bur"

  • #3   21. dec 2011 Min moar var såå irriterende i nat.

    Hun har fundet vinterdynen frem som er sådan en meget meget stor (dobbeltdyne) og tyk og dejlig dyne fyldt med bløde bløde fjer.

    Og jeg ligger mig så selvf. midt på dynen så jeg får det mest optimale bløde dejlige underlag at ligge min smukke krop på.

    Moar siger at det er meningen at vi skal dele og at jeg godt kunne ligge mig lidt mere hensigtsmæssig så moar ikke får ondt over det hele af at ligge i umulige stillinger for at kunne finde en stilling, udenom mit smukke slanke korpus, uden at fryse med de snipper dyne der er tilbage til hende, men bah ... Ligger sååååå skønt midt på dynen :o)

    Men tror I så ikke moar hun hiver og flår i dynen ved enhver lejlighed mens jeg sover allerbedst !!!???!!!

    Kan godt være hun ligger helt krøllet sammen i fosterstilling og ryster af kulde og har svært ved at vende sig uden at fryse men JEG kom lissom først.

    Og så troede hun hun var så smart at stå tidligt op i den tro at jeg stod op også, så hun kunne komme til at hugge MIN dyne og få lidt bedre søvn ... Men ha ha den kloge narrer den mindre kloge. Jeg stod bare slet ikke op nej !! :o)

    20 minutter senere:
    EEEEEEJ. Så var jeg endelig stået op og skulle lige ud og patruljere i haven og da jeg kommer ind har moar rippet sengen for alt !!!!!
    Hun siger det er vaskedag men jeg tror ikke på hende.
    WTF har den kælling gang i ?!?
    Troede lige jeg skulle snue et par timer til inden jeg vil have min morgenmad ... SUK. Det er såå hårdt at være hundehvalp ...

    Min mor er DUM :o(


  • #4   21. dec 2011 ha ha ja hunde har det hårdt

  • #5   21. dec 2011 eeej din mor er også bare rigtig ond chantie smiley ! stakkels os vovsere.

    min mor har også været rigtig dum i nat, jeg skulle tisse klokken 01.00, så måtte jeg jo vække mor med våde kys i hele ansigtet, så stod hun op fik tøj på , men der var sne uden for , og som om jeg gad tisse i sne ??? NÆ! men hun tvang mig, vi gik i en halv time, i sne og fik kolde poter smiley stakkels mig.
    da vi så kom hjem fandt hun et håndklæde frem, aarrrmen hun er bare ond min mor måtte ikke tørre mig i gulvtæppet eller sofaen. ØV !
    da vi så vågnede i morges synes hun dælme jeg skulle ud og gå i sne igen.. men den her gang var mine to "søskende" med, så kunne jeg godt tisse når de også gjorde det.


Kommentér på:
Min mor er dum...

Annonce