{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Klør sig helt vildt - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg er den stolte mor til en skæn Pekingeser... Men han bliver ved at klø sig helt vildt (vil lige skynde mig at sige at han har været til dyrlæge flere gange og at jeg er begyndt at klippe ham ned, da det også virker til at den varme pels generer ham.)

Dyrlægen har ikke kunne finde noget og han har ikke lopper...

Er der nogle der har nogle gode råd og ideer, evt. til en effektiv shampoo og foder, der kan hjælpe ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klør sig helt vildt - hjælp
  • #1   27. dec 2011 Har dyrlægen taget en blodprøve for at se om der er udslag for allergi af nogen art? Har du ændret noget i hans kost/godbidder/halsbånd/etc.? Har han noget udslæt/hotspots?
    Det er lidt som at finde en nål i en høstak hvis det er allergi, men du kan jo evt. prøve at tage alle godbidder fra, se om der kommer en forbedring. Hvis ikke, ja så er foderet jo det næste at prøve, her kan diverse allergi-venlige foder prøves. Jeg er selv meget glad for det der hedder Taste of the Wild, som er et kornfrit, amerikansk foder. Og ellers er der jo Royal Canin Hypoallergenic, Nutra Gold lam/ris og et utal af andre - det er som med hunde uden allergi en jungle at finde frem til det der er rigtigt til lige netop din hund.

• #2   27. dec 2011 Mads får piller mod eksem, som giver ham kløe.. måske de kunne gøre underværker for jer..

• #3   28. dec 2011 Troels H, tusind tak for dit svar... Vil helt klart kigge godbidder igennem og skifte til et andet foder.
    Kan man se allergi via en blodprøve?

Han har sådan lidt lyserøde plamage på maven, ikk meget og er i tvivl om det er f.eks eksem eller fra han har kløet sig?

Sabina M, hvad er det for nogle piller?

Kommentér på:
Klør sig helt vildt - hjælp

Annonce