{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

hun klør sig HELT vildt. {{forumTopicSubject}}

de sidste par dage har min gravhunde tæve kløet sig helt vildt, både når vi er ude og gå tur, og når vi er hjemme. hun ruller sig og gnider sig i sofaen som aldrig før. men hun har fået sin loppe/ormekur behandling for nylig.. kan det være noget andet? og hvad gør jeg lige ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun klør sig HELT vildt.
  • #1   21. apr 2013 Hun kan jo godt have lopper trods loppekur. Ellers lyder det som noget allergi.....

• #2   21. apr 2013 Du bør jo nok få fat i noget kløestillende ved dyrlægen ihvertfald, det er supersynd at klø så meget.....

• #3   21. apr 2013 men hvis det er lopper, hvad gør man så når hun har fået behandling`?

• #4   21. apr 2013 Prøver et andet mærke......lopperne kan være resistente overfor det du har brugt 1. Gang. Men hvis du ikke kan se lopper eller ekskrementer i pelsen er det ikke lopper

• #6   21. apr 2013 Har du prøvet at tjekke hendes hud, er der rødme, skæl mm. Hun kan jo have fået andet end lopper - skab, hårsækmider eller andet.
    Allergi er bestemt også en mulighed.

• #7   21. apr 2013 For helt at udelukke lopperne, skal du stille hunden på et hvidt lagen eller andet stof, børst hunden, hvis der er "kaffegrums" (små mørke prikker) på stoffet, kommer du vand på, og hvis prikkerne bliver rød/brune, så er det loppe høm høm.

Har du skiftet foder, eller har du givet en ny slags godbidder her de sidste par dage?

• #8   21. apr 2013 hun har lidt hvidt skæl lignende noget... men tænker det er fordi hun klør sig så meget at hun "skraber" det af huden?
    Bruger Bayvantic..
    kan ikke se nogen loppe lignende spor.
    og har heller ikke skiftet fodder eller godbider, hun har dog haft tynd mave de sidste 3 dage, og dyrlægen sagde at hun skulle faste fra igår til idag, og så skal hun på skåne kost, men det har ikke fået endnu,. men kan den dårlige mave, have noget at gøre med at hun klør sig så meget?

• #9   21. apr 2013 Altså min hund tåler ikke bayvantic, hun fik tynd mave og plagedes af kløe/svie, så det er sikkert loppemidlet hun ikke tåler.....nu bruger vi frontline combo

• #10   22. apr 2013 men nu har jeg jo lige givet dem bayvantic, skal jeg så lade dem kløe sig i 4 uger, før de kan få et andet mærke ?

• #11   22. apr 2013 Jeg ville bade ham og vaske grundigt på påføringsstedet og give en anden om en uges tid.....

Kommentér på:
hun klør sig HELT vildt.

Annonce