775 visninger
|
Oprettet:
Små hunde møde sted?? {{forumTopicSubject}}
Hej ... jeg tænkte er der ikke nogle mødesteder hvor man mødes med sine chihuahua / små hunde?? i københavn/storkøbenhavn???
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.994
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.994
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
Men synes slet ikke at havde hørt om nogle træf der i lang tid.
Der også nogle der aftaler træf indbyrdes, mine har ikke været til træf længe, tror ikke der nogle der gider lege med mine banditter selvom de rigtig søde hehe.
Det bare at skrive i en af chi eller småhundegruppen, om der ikke nogle der vil lege.
apr 2011
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 159
Jeg regner med fra februar af nogle gange prøve at arrangere noget i søndermarken, er du måske interesseret i det?
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
og med hensyn til holte, er man velkommen til at bare dukke op??
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
apr 2011
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 159
Jeg ved ikke noget mere om søndermarken nu, men hvis du tilføjer mig som ven herinde, så vil jeg skrive til dig når jeg flytter derind til:) (regner jeg nemlig med at gøre senest i februar).
Ja med imorgen i holte dukker man bare op, men du må meget gerne skrive til mig hvis du kommer, for det er meget rart at vide hvor mange man skal vente på:)
Der er ikke rigtig nogen præcis adresse. men det ligger efter et stort kryds i virum (med to benzintanke) og derefter (går ud fra du kommer fra byen af) kommer der en stor stor bakke og ca. på toppen af den er der en parkeringsplads inde til højre. Du kan evt. tjekke adressen på rådhuset i holte, da det ligger lige på den anden side af bakken, så der skal du bare være opmærksom på at du skal dreje inden.
Hvis du kommer med det offentlige er det dog ikke den vej du kommer selvfølgelig.
Men jeg skriver lige mit mobil nr til dig i en pb herinde, så kan du bare skrive der hvis du har brug for at blive guidet. og du må meget gerne skrive enten her eller på mobilen om du kommer:)
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 746
Kig Chihuahua klubben i København og Chihuahua træf i Denmark på facebook..
Små hunde møde sted??