888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Foder Bozita Robur. Foder Bozita Robur.

Hvornår skal jeg cirka begynde og blande voksen foderet, sammen med hvalpe foderet og min hvalp er cirka 12 uger gammel lige pt, fordi den skal jo ikke bare for den ene dag til den anden have voksen foderet, og så er hvalpe foderet jo bare glemt, tak på forhånd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder Bozita Robur.
  • #1   30. dec 2011 den skal have hvalpefoder indtil den er 1 år gammel, og hvid det er det samme mærke i voksen som hvalp, sker der ikke noget ved at skifte direkte, men hvis du føler dig mere sikker ved at blande skal det gøres over en uge, først 1/4 voksen og 3/4 hvalp osv osv..

• #2   30. dec 2011 hov så lige det er en rotte du har så skal den have hvalpefoder indtil den er 18 mdr.

• #3   30. dec 2011 nej 12 mdr er helt fint, så du fortsætter bare indtil den er 12 mdr med at fodre den på hvalpefoder...

• #4   30. dec 2011 Vi bruger foderet til vores hunde og har aldrig prøvet bedre i 20 år. Det samme gælder en god ven af os som har opdrættet og udstillet i 30 år. Villige vores dyrlæge som også har brugt foderet de sidste par år til sine udstillings/avlshunde. Det er det samme foder og vi plejer at gå over på voksenfoderet omkring 1 års alderen. Det afhænger helt af den enkelte hund. Vi har i øjeblikket en tæve på knap 9 mdr og hun er ved at køre lidt sur i det og viser interesse for de voksnes. Det er en mindre race og hun er så godt som udvokset så det varer nok ikke længe for vi begynder at skifte over. Det tager kun en uges tid og vi har indtil videre ikke haft problemer med maverne.

Kommentér på:
Foder Bozita Robur.

Annonce