677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vaske vaske gulv. Vaske vaske gulv.

Jah det er hvad vi gøre her hjemme ca 2 gange om dagen hehe...

Det fordi tessa er i løbe tid lige nu. hun er ellers fin nok til og holde sig ren men er jo svært og gøre mens man løber... =)

Hun har et par underbukser hun få på men da hun ikk så glad for at gå med dem på så har hun den kun på sådan noget af dagen hvor det slemmest. også tager jeg den af om natten og nå hun skal ud og tisse og sådan..

Så der er et pææænt spor fra køkkenet og ud til hundelemmen..

Har dog lige smidt hende ud med et lækkert okse ben så nu går der nok en times tid før hun melder at hun gerne vil ind igen... =)

Men det da meget smart har aldrig fået vasket gulv så tit som nu det jo lige før de skinner =D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaske vaske gulv.
  • #2   30. dec 2011 her er det altså heller ikk sådan at det stå ud eller noget =) det er bare hvis hun har ligget og snorket i sin kurv om aften også hun rejser sig op og løber så drypper det nogle gange ret meget så der kommer pæne spor frem og tilbage.. men jah sådan noget sys jeg ikk er lækkert så jeg vasker gulvet har en pige på 1 år som kravler rundt på gulvet så det ikk liiige så lækkert =)

• #3   30. dec 2011 Incy er også lige gået i løb og hun bløder ikk ret meget endnu, Obi går og små piver men ikk noget der ikk er til at holde ud

lige nu er Incy og jeg i køkkenet med et gitter ind til stuen hvor de andre så feder den smiley

• #4   30. dec 2011 Det er meget forskelligt hvor meget tæver bløder, har en vi kalder stempelquist og en som lige gør sig ren en gang i mellem og det er det. Så en hvor ikke er i tvivl og en vi slet ikke lægger mærke til er i løb.

• #5   30. dec 2011 ja det er nærmest pinligt efter 5 tæver, så vil jeg alligevel spørge : er der nogen der sådan ret blødningsmæssigt kan skitsere forløbet af løbetiden...

Vi opdagede for 2 dage siden at Nova blødte, men ved reelt ikke hvad dag det er startet... I dag bløder hun ret meget, drypper også når hun hopper osv... så var det jeg tænkte... er det sådan at det starter stille, at der er dage de bløder mest (hvor ligger de i forløbet), og hvor mange dage er det som fingerregel de bløder....

• #6   30. dec 2011 Her er jeg bare ikk i tvivl om hvornår tessa starter løbe tid for så ser man dryp klatter på gulvet meget hurtigt. =)

jah tessa har fået sit ben med ind i sin kurv så hun har næsten ligget og rengjort det hele dagen

• #7   30. dec 2011 jeg kan se det på drengene når det er ved at være tid for at tæverne går i løb, og drengene siger også at Pixen snart er der

Kommentér på:
Vaske vaske gulv.

Annonce