Vaske vaske gulv. Vaske vaske gulv.
Jah det er hvad vi gøre her hjemme ca 2 gange om dagen hehe...
Det fordi tessa er i løbe tid lige nu. hun er ellers fin nok til og holde sig ren men er jo svært og gøre mens man løber... =)
Hun har et par underbukser hun få på men da hun ikk så glad for at gå med dem på så har hun den kun på sådan noget af dagen hvor det slemmest. også tager jeg den af om natten og nå hun skal ud og tisse og sådan..
Så der er et pææænt spor fra køkkenet og ud til hundelemmen..
Har dog lige smidt hende ud med et lækkert okse ben så nu går der nok en times tid før hun melder at hun gerne vil ind igen... =)
Men det da meget smart har aldrig fået vasket gulv så tit som nu det jo lige før de skinner =D
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.336
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.358
lige nu er Incy og jeg i køkkenet med et gitter ind til stuen hvor de andre så feder den
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 243
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 957 Svar: 18.099
Vi opdagede for 2 dage siden at Nova blødte, men ved reelt ikke hvad dag det er startet... I dag bløder hun ret meget, drypper også når hun hopper osv... så var det jeg tænkte... er det sådan at det starter stille, at der er dage de bløder mest (hvor ligger de i forløbet), og hvor mange dage er det som fingerregel de bløder....
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.336
jah tessa har fået sit ben med ind i sin kurv så hun har næsten ligget og rengjort det hele dagen
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.358
Vaske vaske gulv.